رشدصنعت گوشت به تقویت فعالیت های انجمن کشتارگاه ها نیاز دارد

رشدصنعت گوشت به تقویت فعالیت های انجمن کشتارگاه ها نیاز دارد
رییس هیات مدیره انجمن کشتارگاه های صنعتی دام کشور بر لزوم تلاش بیشتر برای تقویت فعالیتها انجمن در راستای کمک به رشد صنعت گوشت در کشور تاکید کرد.
سید مجید موسوی در حاشیه مجمع سالانه انجمن کشتارگاه های صنعتی دام کشور افزود: صنعت گوشت کشور نسبت به دیگر صنایع مظلوم واقع شده است.
وی با اشاره به تشکیل انجمن کشتارگاه های کشور از اواخر سال 1392، افزود: در این مدت با تشکیل یک ساختار مشخص در انجمن اقدامات خوبی در راستای کمک به فعالان این صنعت در دستورکار قرار گرفته است.
رییس هیات مدیره انجمن کشتارگاه های صنعتی کشور ادامه داد: باید تلاش کنیم با برقراری تعامل سازنده با نهادهای دولتی و عمومی مرتبط و تقویت فعالیتهای انجمن و همچنین حضور بیشتر در تصمیم گیری های مختلف کشوری، موثرتر از گذشته در صنعت گوشت عمل کنیم.
وی به معضلات مختلفی که از طریق کانال های غیر رسمی در زمینه خرید و فروش دام و فرآورده های گوشتی برای کشتارگاهها ایجاد می شود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تلاش هایی که برای قرار گرفتن کشتارگاه ها در زنجیره تامین دام کشور انجام می دهیم بتوانیم آسیب های پیش رو سرمایه گزاران صنعت گوشت را به حداقل برسانیم.
موسوی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که در ادامه روند فعایتهای انجمن در دستور کار قرارخواهد گرفت رتبه بندی کشتارگاه ها با همکاری دامپزشکی کل کشور وتعیین نرخ های متناسب خدمات بر اساس درجه بندی آن ها خواهد بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com