رئیس سازمان امور عشایری از واردات گوشت به کشور طی 3 سال اخیر خبر داد.

رئیس سازمان امور عشایری از واردات گوشت به کشور طی 3 سال اخیر خبر داد.
رئیس سازمان امور عشایری از واردات گوشت به کشور طی 3 سال اخیر خبر داد.
کرمعلی قندالی با اشاره به تولید 155 هزار تن گوشت قرمز در سال 92 افزود: میزان تولید گوشت قرمز امسال به بیش از 190 هزار تن افزایش یافته است.
رئیس سازمان امور عشایری کشور با بیان اینکه واردات گوشت همواره در کشور ما وجود داشته و ستاد تنظیم بازار در هر مقطعی که احساس نیاز کند به آن اقدام می‌کند، تصریح کرد: با این همه آنچه مهم است این است که اراده دولت بر این بوده که در این سال‌ها با افزایش حجم تولید از نیاز کشور به بازارهای خارجی بکاهد.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص قیمت گوشت یادآوری کرد: قیمت تمام شده برای هر یک کیلو گوشت دام زنده از نظر کارشناسی ما 13 تا 13 هزار و 500 تومان است، لذا اگر قیمت گوشت در همین قیمت فعلی باقی بماند به نظر می‌رسد قیمت مناسبی است که هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف‌کننده مناسب است.
قندالی در پاسخ به پرسشی در خصوص آمادگی این سازمان برای کوچ پاییزه عشایر گفت: مهم‌ترین وظیفه‌ای که ما در کوچ عشایر داریم تامین آب مورد نیاز عشایر در مسیر کوچ است که این مهم از طریق 400 ناوگان ترابری از طریق تانکرهای 10 تا 12 هزار لیتری انجام می‌شود. ضمن اینکه همه هماهنگی‌های لازم برای این کوچ انجام شده و ایل‌راه‌های عشایری نیز برای کوچ پاییزه آماده شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: عشایر اطمینان داشته باشند که سازمان عشایری که وظیفه خدمات‌رسانی به عشایر را بر عهده دارد تا مسیر کوچ و بعد از آن در کنار عشایر سربلند کشور خواهد بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com