راه‌اندازی زنجیره‌های تولیدی گامی موثر در کاهش قیمت تولیدات دامی

راه‌اندازی زنجیره‌های تولیدی گامی موثر در کاهش قیمت تولیدات دامی
حمید فاضلی مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران کشور در خصوص برقراری تعادل و توازن بخش دامپروری و تولیدات دامی اظهارداشت: طبق آمار به میزان مصرف سرانه کشور تولید گوشت قرمز و طیور انجام می‌شود.
وی در خصوص زنجیره تولیدی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی زنجیره‌های تولیدی در تنظیم بازار و کاهش قیمت تمام شده محصول اثر گذار خواهد بود به گونه‌ای که  کشور با ارائه راهکارهایی در ایجاد زنجیره‌های تولیدی می‌تواند بازار را در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار دهد.
فاضلی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر نیاز سرانه کشور به گوشت مرغ 2 میلیون تن و میزان تولید 2 میلیون 200 الی 300 تن است واز سویی مصرف سرانه گوشت قرمز 900 هزار تن است، در حالی که از سال گذشته تاکنون واردات گوشت قرمز و مرغ نداشته‌ایم.
 
نظرات شما
  •  

    سوخته سرایی عضو اتحادیه مرغداران استان گلستان گفت : ۹۴/۰۵/۲۸

    جناب اقای فاضلی ایا ازبین بردن صنایع کوچک روستایی در قالب توجیه ناپذیری این صنایع که اثار طبعات ان در جامعه هر روزه مشکلات جامعه را بیشتر کرده را بهمین زودی بفراموشی میسپارید که بعد از گذشت یک دهه تازه فهمیدن چه اشتباهی رخ داده ایا تشکیل زنجیرههای تولیدی همان راهی نیست که به ترکستان میرود لابد با نابود کردن واحدهای زیر دست بعد از یک دهه دیگر باید بباید اشتباه را تصیح کند زنجیرههای تولید از ان کشورهای صنعتی است نه کشور ما صنعتی که متولیان ان الفبای این صنعت رانمیدانند لطفا در این زمینه دقت بیشتر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com