راه اندازی ۶ واحد بزرگ مرغداری در فارس

راه اندازی ۶ واحد بزرگ مرغداری در فارس
طی سه سال گذشته 6 واحد بزرگ مرغداری با ظرفیت بیش از ۱۸۰ هزار قطعه در فارس راه اندازی شده است.
فرماندار زرین دشت با بیان اینکه در ۳ سال گذشته تعداد ۶ واحد مرغداری با حمایت بخش دولتی و خصوصی در این شهرستان راه اندازی شده، گفت: ظرفیت تولید این ۶ واحد تولیدی بیش از ۱۸۰ هزار قطعه است.
خلیل اقتصادی در حاشیه بازدید از واحد مرغداری 75 هزار قطعه ای این شهرستان اظهار کرد: احداث 5 سالن 15 هزار قطعه ای مرغ با اختصاص 12 میلیارد ریال تسهیلات در این شهرستان انجام شده که تا کنون بیش از50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
فرماندار زرین دشت با بیان اینکه در 3 سال گذشته 6 واحد مرغداری با حمایت بخش دولتی و خصوصی در این شهرستان راه اندازی شده است، افزود: ظرفیت تولید این 6 واحد تولیدی بیش از 180 هزار قطعه است که با اختصاص منابع مالی و توسعه فعالیت های پرورش دام و طیور، این میزان رشد قابل توجهی دارد.
وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در زمینه رفع مشکل اشتغال جوانان و توسعه صنعتی و تولیدی زرین دشت، 12 واحد دیگر با ظرفیت 360 هزار قطعه در دست ساخت است که می تواند تاثیر خوبی بر اقتصاد منطقه داشته باشد.
اقتصادی با اشاره به راه اندازی واحد های تولیدی پروش دام نیز گفت: 7 واحد دامداری با ظرفیت 2200 رأس دام در شهرستان زرین دشت راه اندازی شده است.
فرماندار زرین دشت تصریح کرد: 5 واحد دیگر پرورش دام با ظرفیت پرورش 1500 رأس نیز در دست ساخت است که با راه اندازی آنها این شهرستان می تواند نقش مهمی در تولید گوشت سفید و قرمز استان داشته باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com