پشتیبانی امور دام مرغ را از مرغداران قزوین خریداری می‌کند

پشتیبانی امور دام مرغ را از مرغداران قزوین خریداری می‌کند
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین گفت: بر اساس دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران در استان، مرغ را از مرغداران خریداری می‌کنند.
عظیم حجت اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام در همه استان‌ها باید مرغ را از مرغداران با قیمت هر کیلوگرم مرغ شیرینک پک بسته به خط تولید از 65 هزار ریال الی 70 هزار ریال خریداری کند تا بازار این محصول متعادل‌ شود.
وی اظهار کرد: اتحادیه مرغداران قراردادی را با شرکت پشتیبانی استان منعقد کرده که بر اساس آن مرغ تولیدی مرغداران از آنان خریداری می‌کند و بعد از انجماد به شرکت پشتیبانی تحویل می‌دهد.
این مسئول اضافه کرد: در شرایطی که قیمت مرغ روزانه تغییر می‌کند، نارضایتی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را در بر دارد چراکه سود این بازار پرنوسان تنها به جیب دلالان می‌رود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین خاطرنشان کرد: صنعت طیور یکی از بخش‌هایی است که مورد توجه و حمایت دولت در کشور به ویژه در قزوین قرار گرفته و در ردیف فعالیت‌هاى اقتصادى خانوارها جاى دارد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی ایران در تهران برگزار شد
وی بیان کرد: با توجه به عملکرد مثبت اتحادیه در سال مالی 92 و ارائه گزارش توسط اعضای هیئت مدیره و بازرس با حضور سازمان نماینده تعاون روستایی ایران، اعضای هیئت مدیره جدید مشخص شدند.
این مسئول ادامه داد: اعضای اصلی هیئت مدیره از استان‌های قزوین، مازندران، خراسان‌رضوی، خوزستان، گیلان، همدان و فارس و بازرسان از استان‌های کرمان و اصفهان انتخاب شدند.
گفتنی است؛ ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان به عظیم حجت که با بالاترین رأی، عضو اصلی هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی ایران انتخاب شد، تبریک گفت.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com