پرداخت یارانه تکمیلی به دامداران از سه رو آینده

پرداخت یارانه تکمیلی به دامداران از سه رو آینده
دامدارانی که یارانه سه‌ماهه نخست سال گذشته را دریافت کرده‌اند، به ازای هر کیلوگرم شیر تحویلی، 190 ریال یارانه مجدد می‌گیرند.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی امروز در گفتگو با ایانا با اعلام این خبر گفت: پس از جمع‌بندی‌های انجام‌شده و بر اساس اعتبار اختصاص‌یافته، برای یارانه شیر در سال جاری مبلغ 1440 ریال برای هر کیلوگرم شیر تحویلی یارانه در نظر گرفته شده است.
حسن رکنی افزود: برای سه‌ماهه نخست سال گذشته هر کیلوگرم شیر 1250 ریال یارانه دریافت کرد که باقیمانده مبلغ فوق حدود 190 ریال می‌شود و بدین‌ترتیب قیمت هر کیلوگرم شیر را به 1440 ریال می‌رساند.
وی خاطرنشان کرد: دامدارانی که پرونده آنها تکمیل شده است، ظرف سه روز آینده می‌توانند با مراجعه به مراکز ذی‌ربط، مابه‌التفاوت یارانه نوبت اول خود را دریافت کنند.
رکنی ادامه داد: در صورتی که پرونده برخی از دامداران از سال گذشته باقی مانده باشد نیز مبلغ 1440 ریال برای هر کیلوگرم شیر را دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 554 هزار و 600 تن شیر تحویل کارخانه‌ها شده است و علاوه بر آن، 839 هزار و 283 تن شیر به‌صورت مستقیم توسط دامداران به کارخانه‌ها تحویل داده شده است و 715 هزار و 317 تن شیر توسط مراکز جمع‌آوری به کارخانه‌های تولید لبنیات تحویل شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دام یادآور شد: مجموع پرونده‌هایی که مشمول دریافت یارانه بوده‌اند، سه‌هزار و 348 دامدار بزرگ کشور هستند که محصول خود را به‌صورت مستقیم تحویل کارخانه‌ها داده‌اند و سه‌هزار و 184 مرکز جمع‌آوری شیر نیز به‌صورت جداگانه شیر را تحویل داده‌اند.
رکنی تأکید کرد: در مجموع به شش‌هزار و 532 پرونده تکمیل‌شده یارانه تعلق گرفته است.
وی اظهار داشت: یارانه اختصاص‌یافته در سال گذشته برای شیر تنها در سه ماهه نخست پرداخت شد و برای مابقی ماه‌ها هنوز پیش‌بینی خاصی نشده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com