نرخ مرغ در محل مرغداری ثابت است

نرخ مرغ در محل مرغداری ثابت است
رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران با تاکید بر اینکه نرخ مرغ روز دوشنبه نسبت به دو هفته قبل ثابت بوده است، گفت: خرده فروشان به دلیل دو روز تعطیلی گوشت مرغ را گران تر از حد معمول به مردم عرضه می کنند.
محمد یوسفی افزود: در حالی که هم اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده در محل مرغداری ها بین 4500 تا 4600 تومان به فروش می رسد، هر کیلوگرم مرغ پس از کشتار بین 6200 تا 6300 تومان عرضه می شود که آمارها بیانگر آن است که این قیمت ها نسبت به دو هفته گذشته ثابت مانده است.
وی اظهار داشت: هر کیلوگرم گوشت مرغ اکنون در میادین میوه و تره بار نیز 6350 تا 6370 تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.
وی درخصوص قیمت 7 هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت مرغ در سطح شهر تهران، گفت: گرانی گوشت مرغ در خرده فروشی ها به دلیل تعطیلی دو روزه مراکز عمده فروشی مرغ (میدان بهمن) و کشتارگاه ها به مناسبت عید سعید فطر است.
وی تاکید کرد: گرانی مرغ در بازار مصرف ربطی به تولیدکنندگان مرغ زنده و کشتارگاه ها ندارد بلکه برخی خرده فروشی ها خودسرانه اقدام به افزایش قیمت گوشت مرغ در ایام تعطیل کرده اند.
یوسفی بر ضرورت نظارت برعملکرد خرده فروشی های سطح شهر توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: برای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نیاز است مسئولان امر با گرانفروشان متخلف به صورت قانونی برخورد کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com