نمایشگاه بین المللی تبریز راه دسترسی به فرصت های طلایی

نمایشگاه بین المللی تبریز راه دسترسی به فرصت های طلایی
در آستانه آغاز به کار نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان تبریز دامن زدن به شایعات و بحران سازی توسط برخی مسئولان سبب شده تا بسیاری از فعالان صنعت با استناد بر آن از این فرصت مناسب و طلایی که این نمایشگاه به راحتی و کمترین هزینه در اختیار آنان قرار خواهد داد خود را محروم نمایند. شایسته است تا تولیدکنندگان و فعالان صنعت قبل از هر تصمیمی با رجوع به مراجع ذی صلاح اطلاعات موثق و قابل استناد را جمع آوری نمایند.
دکتر امیر حسین بهداد - مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی- در گفتگو با ITPNews، بیان داشت: با توجه به موقعیت منطقه ای استان آذربایجان شرقی و هم مرز بودن آن با کشورهای هدف صادرات محصولات دامی ایران، برگزاری چنین نمایشگاه هایی آن هم در سطح بین المللی می تواند فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت دام، طیور و آبزیان کشور باشد، تا با حضور در آن به تبادل اطلاعات پرداخته و با شرایط حاکم بر صنعت و فرصته های موجود آشنا شوند.
وی ادامه داد: از دیگر نقاط مثبت نمایشگاه بین المللی تبریز حضور هیات وشرکت های تجاری، اقتصادی و صنعتی از کشورهای مختلف است که می تواند برای بازدیدکنندگان و فعالان صنعت فرصت طلایی با کمترین هزینه به وجود آورد.
وی خاطر نشان ساخت: صنعت دام و طیور کشور دارای پتانسیل و استعدادهای فراونی است که تولیدکنندگان می توانند با حضور در نمایشگاه های بین المللی از آن بهره برده و با ارزآوری مناسب به بازسازی زیر ساخت های صنعت بپردازند و قسمتی از مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع سازند.
بهداد ادامه داد: به فعالان صنعت توصیه می کنم که به شایعات مقرضانه ای که در دنیای مجازی دست به دست می شود توجه ای نداشته باشند و هر گونه اطلاعاتی مبنی بر شیوع بیماری را از مراجع مطلع، موثق و مرجع دریافت کنند تا به خود و صنعت ضربه وارد نشود.
رئیس دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: امید است برگزاری این نمایشگاه بتواند ضمن رونق صنعت دام و طیور کشور، ایران را در عرصه های بین المللی بیش از بیش موفق و سربلند گرداند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com