متعادل بودن بازار مرغ

متعادل بودن بازار مرغ
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: در حال حاضر مرغ مورد نیاز کشور تامین است و مشکلی در بازار مرغ گوشتی نداریم.
همایون دارابی افزود: امروز میانگین قیمت هر کیلوگرم مرغ گوشتی در محل مرغداری 4 هزار و 550 تا 4 هزار و 600 تومان بوده است.
وی اظهار داشت: همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ در کشتارگاه 6 هزار و 400 تومان است که نرخ هرکیلوگرم از این محصول برای مصرف کنندگان بین 6 هزار و 700 تا 6 هزار و 750 تومان تمام می شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار مصرف بیش از نرخ مذکور عرضه شود، اجحاف به مصرف کنندگان است و باید مورد پیگیری قانونی از سوی سازمان های ذیریط قرار گیرد.
وی گفت: هم اکنون مشکلی در تامین نهاده های مورد نیاز مرغ گوشتی کشور نداریم اما تدوام این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سالانه حدود 2 میلیون تن گوشت مرغ درکشور تولید و تامین می شود که امیدواریم با ثبات شرایط تولید و افزایش میزان تولید بتوانیم در صادرات این محصول در منطقه نقش بسزایی داشته باشیم.

 
نظرات شما
  •  

    تولید کننده گفت : ۹۳/۰۴/۰۲

    مدیر عامل محترم اتحادیه مرغداران گوشتی کشور شما که اعلام نموده اید که مرغ کشور تامین است آیا محاسبه نموده اید که با چه هزینه ای تولید می گردد آیا می دانید که از یک سال قبل مرغدار به مصرف کننده یارانه می دهد چرا شما که در راس این صنعت هستید برای این صنعت چاره اندیشی نمی کنید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com