مشکلی در تامین مرغ شب عید در خوزستان وجود ندارد

مشکلی در تامین مرغ شب عید در خوزستان وجود ندارد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین نیاز مرغ استان وجود ندارد و در شب عید نیز مشکلی در تامین مرغ نخواهیم داشت و این شرکت با برنامه ریزی مناسب تمام نیاز استان را تامین می‌کند.
هادی سلامات، اظهار کرد: به دلیل مناسب بودن قیمت مرغ در بازار نیازی به تامین از سوی شرکت پشتیبانی امور دام نبوده است و مردم بیشتر، مرغ کشتار روز از بازار خریداری می‌کنند.
وی افزود: قرار است در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، نیاز استان به مرغ منجمد در شب عید مطرح شود و این شرکت با برنامه ریزی های انجام گرفته، آمادگی کامل برای تامین این نیاز را دارد.
سلامات تصریح کرد: ظرفیت استان در ذخیره سازی مرغ منجمد به دلیل تعداد محدود سردخانه، پایین است و این شرکت مرغی را که از استان‌های دیگر وارد می‌کند باید به صورت مستقیم توزیع کند و توان ذخیره سازی کل نیاز استان را ندارد.
 
کلمات کلیدی شب عید
نظرات شما
  •  

    مرغدار کرد گفت : ۹۴/۱۱/۱۸

    جناب مدیر کل 2سال یک در میان مرغدارها به خاک سیا نشستند وشماها اقان مدیر کل هیچ کاری نکردین حالا قیمت شب عید تنظیم میکنی خیلی زرنگی تمام طول سال تنظیم کن نه سیخ بسوزه نه کباب.اگه توانای ندارین ابالا سر اتاقتون بنویسین مدیر کل حزب باد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com