مرغ‌منجمد در بورس کالا عرضه می‌شود

مرغ‌منجمد در بورس کالا عرضه می‌شود
مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران از عرضه مرغ منجمد در بورس کالا در آینده نزدیک خبر داد.
منوچهر میرزایی با اعلام این خبر گفت: مرغ منجمد در ششم مهرماه در تالار محصولات کشاورزی پذیرش شده است و به زودی در بورس کالای ایران عرضه می شود.
مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه بورس کالا از عرضه کلیه فرآورده های دامی و طیور در این بورس استقبال می کند افزود: بسترها و زیرساخت های مناسب برای دادوستد فرآورده‌های دامی و طیور در بازار اصلی و بازار فرعی فراهم است و عرضه کنندگان و خریدران این محصولات می تواند در یک بستر شفاف، منطقی و رقابتی محصولاتشان را معامله کنند.
وی اضافه کرد: در صورت توسعه و رونق معاملات فرآورده های دامی و طیور در بورس کالا می توانیم شاهد رشد کیفیت و ایجاد رقابت در بازار آن باشیم.
این گزارش می افزاید: مدیرعامل شرکت پیشگامان نصر زنجان نیز با تایید این خبر که به زودی مرغ منجمد در بورس کالای ایران عرضه می شود گفت: ما به دلیل مکانیسم بورس کالا و اطمینان از نحوه معاملات در آن، مرغ منجمد را در این بورس عرضه می کنیم.
وی افزود: شرکت پیشگامان نصر زنجان برنامه دارد که حدود 5 تا 6 هزار تن مرغ منجمد را  برای عرضه اول به روی تابلوی بورس کالا ببرد که در صورت استقبال حجم عرضه را در نوبت های بعدی افزایش خواهد داد.
امیرعبادی با اشاره به اینکه این شرکت به کشورهای عراق، لبنان، روسیه، ارمنستان و افغانستان صادرات دارد اظهار داشت: این شرکت همچنین تمایل به عرضه صادراتی مرغ منجمد از طریق بورس کالا را نیز دارد.

 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار متضرر گفت : ۹۳/۰۷/۰۶

    از بس خواهش والتماس کردیم به مسولین دیگه هیچ مرغداری حوصله حرف زدن هم ندارد .
    اونهایی هم که دارن تولید میکنن به امید این که بتونن وام های خود رو تسویه کنن و دوباره همون وام رو 30 درصدافزایش بگیرن وخود رو بدهکارتر کنن دارن کار میکنن.
    اون موقع مسولین میگن اگه سود نداره چرا کار می کنین؟؟
    الان که مرغدار ضرر میده همه ساکت هستند ولی دو زار گرون بشه سازمان تعزیرات وشرکت پشتیبانی امور دام و....مدعی گرانی مرغ میشوند که فقط باید به حال مرغداران بیچاره وبدهکار گریست که تا کمر تو قرض وبدهی فرو رفتند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com