مرغ ایرانی از سفر به روسیه بازماند

مرغ ایرانی از سفر به روسیه بازماند
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور گفت: ما هرگز نمی‌توانیم به روسیه مرغ صادر کنیم، چرا که قیمت تمام شده تولید ما بالاست و توان رقابت با کشوری مانند برزیل را در زمینه صادرات به روسیه نداریم.
محمد یوسفی اظهار داشت: قیمت مرغ طی هفته جاری مقداری بهبود یافته است، چراکه اوایل هرماه قدرت خرید مردم افزایش پیدا می‌کند.
وی، قیمت مرغ زنده را بین 4200 تا 4300 تومان (به شکل مدت‌دار) و 4100 تومان(به شکل نقدی) عنوان کرد و گفت: قیمت مرغ آماده به طبخ در مراکز عمده فروشی بین 5700 تا 6000 تومان است، ضمن اینکه بهای این کالا در مراکز خرده‌فروشی در نقاط مختلف شهر متفاوت و از 5800 تا بیش از 6000 هزار تومان متغییر است.
یوسفی با اشاره به گفته‌های مسئولان مبنی بر توزیع سبد خانوار، تصریح کرد: با توزیع این سبد قیمت مرغ کاهش پیدا می‌کند، ضمن اینکه مرغ موجود در سبد خانوار یقیننا از مرغ‌های ذخیره شده در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام است.
وی در مورد زمان آغاز صادرات مرغ به روسیه اظهار کرد: این صادرات اصلا شروع نخواهد شد. ما هرگز نمی‌توانیم به روسیه مرغ صادر کنیم، چرا که قیمت تمام شده تولید ما بالاست و توان رقابت با کشوری مانند برزیل را در زمینه صادرات به روسیه نداریم.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۳/۱۱/۰۷

    تا مادامي كه واردات نهاده ها انحصاري باشد و نهاده ها به دو برابر قيمتهاي جهاني به دست مرغداران برسد سوداي صادرات خيالي خام بيش نخواهد بود!

    پاسخ...
  •  

    نوری گفت : ۹۳/۱۱/۰۷

    اقای یوسفی عزیز ما تولید کننده ها از روز اول اینو میدونستیم که تمام این مطالب کذب محض و به چشم طنز بهش نگاه میکردیم منتها نمیدونم رئیس روئسا کی میخوان دست از سر ما بردارن اقایونی که در جهاد و امور دام نشستن و احساس مدیر بودن میکنن با یک سری امارو ارقام دروغ فکر کردن الان تولید مدیریت میشه تولید کنندهای مظلوم همت کنین و توکل به خدا فقط 10 درصد کمتر جوجه بریزین به خدا هیچ کس دیگه نمیتونه هیچ وقت بهمون ظلم کنه تا الان همه به ما ظلم کردن از جوجه فروش گرفته تا دان فروشو دلال خرید مرغ دیگه بستمونه

    پاسخ...
  •  

    مهرداد گفت : ۹۳/۱۱/۰۷

    انصافا هر چی بدبختی میکشیم زیر سر این روسیه عوضیه!

    پاسخ...
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۱/۰۷

    اي كه كاملا براى ما مشخص بود ومسئولين ما را ساده و احمق مى پنداشتند اما دليلش را هم توضيح دهيد چرا در كشورهائى كه هزينه هاى أب ،برق،سوخت كارگر، حمل و نقل ،اجاره، و،،،،،از كشور ما خيلى گرانتر ميباشد ولى هزينه توليدشان ارزانتر از ما است فقط و فقط بدليل رانتخوارى هاى افرادى كه نهاده ها را كه با أرز دولتى وارد ميشود انحصارى كرده و خيلى گرانتر از قيمت تمام شده به توليدكننده مى دهند در نتيجه هزينه توليد بالا و توان مقابله با هيچ كشورى را نداريم وتا زمانى كه قيمت واقعى نشود روز به روز اوضاع ما بدترميشه

    پاسخ...
  •  

    میرکمال مرتضوی گفت : ۹۳/۱۱/۰۷

    آیا واقعا"مشکل مابابیست یاسی هزارتن صادرات به روسیه حل میشد ؟

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    فرهادسپیدرود گفت : ۹۳/۱۱/۰۸

    داش مهرداد چرا روسیه؟؟چین و عراق و لبنان و سوریه هم مثل زالو دارن خون ملت رو میمکن..تعصب و غیرت تو دولتمردای ما شده یه رویا و افسانه

    پاسخ...
  •  

    احمد گفت : ۹۳/۱۲/۰۹

    درکشورماباانحصارواردات وکاسبی خوب دلالان وواسطه ها ،تولیدوتولیدکننده جایگاهی نداردتابه تولیدوتولیدکننده بهاندیم کشوری مستقل نخواهیم داشت

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com