مرغ 1600 تومان زیر قیمت عرضه می‌شود

مرغ 1600 تومان زیر قیمت عرضه می‌شود
رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ آماده به طبخ بین 5300 تا 5400 تومان و قیمت تمام شده تولید این کالا حدود 7000 تومان است، گفت: تولید سیلی شده که همه چیز را ویران می‌کند.
محمد یوسفی با بیان اینکه شرایط بازار مرغ طی دو، سه روز اخیر مقداری بهبود پیدا کرده است، افزود: در حال حاضر مرغ زنده با قیمتی بین 3800 تا 4000 تومان به فروش می‌رسد در حالی که قیمت تمام شده تولید آن 4600 تومان است.
وی، قیمت مرغ گوشتی ( آماده به طبخ) را بین 5300 تا 5400 تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت تمام شده تولید این کالا حدود 7000 تومان است.
یوسفی با بیان اینکه 10 روز پیش قیمت مرغ گوشتی تا 3500 تومان نیز کاهش یافته بود، گفت: بی سیاستی و بی مدیریتی عامل این امر است، تولید مانند سیلی شده که همه چیز را ویران می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرکث پشتیبانی امور دام مجبور است مرغ بیشتری را خریداری کند، افزود: این شرکت در حال خرید و جمع‌آوری محصول مازاد است.
یوسفی با بیان اینکه قیمت مرغ وابسته به عرضه و تقاضا است، گفت: زمانی که عرضه زیاد و تقاضا کم است، قیمت مرغ افت می‌کند و در چنین مواقعی کسی نیست به داد مرغداران برسد اما زمانی که عرضه کم و تقاضا زیاد است و قیمت بالا می‌رود، همه معترض می‌شوند.

 
نظرات شما
  •  

    اسدالهي گفت : ۹۳/۰۸/۲۷

    خوش بحال خودم كه يكسال كامل هست درب سالن تمام اتومات را قفل زدم

    پاسخ...
  •  

    محمد علی ازقم گفت : ۹۳/۰۸/۲۸

    سلام آقای یوسفی چندسالی هست که گاهگداری اسم شما توی سایت میبینم اما واقعا نمیدونم کارتون ووظیفتون چیه آیاواقعابوظیفتون عمل کردیدیااینکه درست زمانیکه آشپزهم ازشوری آش صداش دراومده خواستبد اظهاروجودکنیدشمااگرشرواسطه هاراازسرمرغدارهاکم کنیدوفروش مدت مرغ رامنتفی کنیدیانظارت پنهان روی عملکرد اتحادیه های استانهاداشته باشیدکه بازدوبندازخدمات مقطعی برای خودیهاودلالهابهره برداری میکنندکمترین خدمت را به این صنعت کرده ایداگرامروزکه سونامی مرغداران رانابودکرده کاری نکنیدفرداشماهم دراین گرداب غرق خواهید شد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com