معاونان روحانی با مرغداران ملاقات نکردند

معاونان روحانی با مرغداران ملاقات نکردند
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت:مرغ‌داران درتجمع دیروز خود مقابل نهاد ریاست جمهوری خواستار برگزاری جلسه‌ای با معاون اول یا یکی دیگر از معاونان رئیس جمهور بودند که این امر محقق نشد.
محمد یوسفی در گفتگو با مهر درباره نتیجه تجمع مرغداران مقابل نهاد ریاست جمهوری و جلسه‌ای که قرار بود با مسئولان مربوطه برگزار شود، اظهارداشت: خواسته مرغ‌داران این بود که با معاون اول یا یکی دیگر از معاونان رئیس جمهور جلسه‌ای داشته باشند که این امر محقق نشد اما عده‌ای از آنان به دفتر ریاست جمهوری رفته و مسائل مورد نظرشان را مطرح کردند.
وی اضافه کرد: مسئولان نیز قول دادند که مسائل مطرح شده را به مقامات بالادستی منعکس کنند و در موارد مختلف از جمله استمهال وام‌های مرغداران مساعدت‌های لازم انجام شود.
به گزارش مهر، صبح روز گذشته جمعی از مرغداران در خیابان پاستور و مقابل نهاد ریاست جمهوری به دلیل اعتراض به قیمت تمام شده مرغ و عملکرد دولت در تعامل با مرغداران تجمع کردند
 
نظرات شما
  •  

    واسطه گفت : ۹۵/۰۲/۱۵

    اگه قرار بود هر كي تو هر بخشي بدون فكر سرمايه گزاري كرد و ضرر كرد پاشه بره رياست جمهوري با رييس جمهور ديدار كنه كه خيلي جالب مي شد، ماشالله ادعاي تحصيلكردگي هم حتما داريد

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    ابراهيمى گفت : ۹۵/۰۲/۱۷

    براى شما واسطها كه بد نشد خوب موقعى كه گردن كلفتتون با پشتيبانى دستش تو يه كاسه باشه بايدم دفاع كنى به نظر من شما به همون موفت خوريت ادامه بده خلاصه دوره ماام ميرسه

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    رضا گفت : ۹۵/۰۲/۱۸

    عزیزم شما فکر داری؟ بگو کدوم صنعت مملکت الان سود ده است. غیر از اون ما مرغداری بیچاره چه گناهی کردیم که با سیاست های غلط دولت ملت توان خریدشون اومده پایین؟جدای این بحثا ما چه گناهی داریم که شرکت پشتیبانی بدون نگاه کارشناسی و قثط با فکرو نظر 4 نفر دلال مرغ میریزه تو بازار؟واسطه اسمت روته نکنه دلالو واسطه ای؟

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مرغدار گفت : ۹۵/۰۲/۱۹

    شما زیاد خوشحال نباشید، همه می دانند نقش واسطه در اقتصاد کشور و ملت عموما چیست؟ مطمئن باشید اگر چه این کشور به ظاهر صاحبی ندارد ولی صاحب اصلی دنیا زنده است و هرگز نخواهد مرد تنها به شما چند روزی فرصت داده است، پس لبخندتان زیاد طول نخواهد کشید و روزها فلاکت و مذلت تان که بسیار طولانی است در پیش است. این اراده آفریدگار هستی است. هیچ کس را از این اراده گریزی نیست همانگونه که هیچ کس را توان توقف طلوع و غروب خورشید نیست.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com