کشتارگاه صنعتی پیشین سرباز ظرفیت تولیدگوشت موردنیاز کشور را دارد

 کشتارگاه صنعتی پیشین سرباز ظرفیت تولیدگوشت موردنیاز کشور را دارد
علی اوسط هاشمی جمعه شب در بازدید از کشتارگاه صنعتی بخش پیشین شهرستان سرباز اظهار داشت: این واحد یکی از مجهزترین کشتارگاه های کشور به حساب می آید که با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.
وی گفت: با توجه به اینکه دولت از بخش خصوصی حمایت می کند، مسئولان نیز باید از ظرفیت و توان آنان نهایت بهره را ببرند.
وی بیان کرد: روزانه 350 راس دام سنگین در کشتارگاه صنعتی پیشین کشتار و بیش از 70 تن گوشت قرمز تولید و بسته بندی می شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس گزارش مدیر کشتارگاه در شش ماه نخست امسال 30 هزار راس دام سنگین در این واحد کشتار و بیش از چهار هزار و 700 تن گوشت تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.
هاشمی با ابراز خوشحالی از اشتغالزایی برای 300 نفر در کشتارگاه صنعتی پیشین از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست با راه اندازی واحدهای تولیدی در نقاط مختلف استان برای افراد جویای کار شغل ایجاد کنند.
مدیر کشتارگاه صنعتی پیشین نیز با ارائه گزارشی از این واحد تولیدی اظهار داشت: این کشتارگاه در زمینی به مساحت 27 هزار مترمربع در سال 1390 با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال راه اندازی شده است.
ناصر بن افزود: با کار و تلاش شبانه روزی و فعالیت خوب کارکنان، این کشتارگاه در بین 400 واحد در سال های 91 و 92 به عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شده است.
وی ادامه داد: 30 هزار و 488 راس دام سنگین در شش ماه نخست امسال کشتار شده که 13 هزار لاشه برای داخل استان و 17 هزار لاشه پس از بسته بندی به تهران و سایر نقاط کشور انتقال یافته است.
مدیر کشتارگاه صنعتی پیشین از حمایت های استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان استان و شهرستان سرباز قدردانی کرد.
وی خواستار اختصاص زمین برای توسعه کشتارگاه شد و افزود: با توجه به ظرفیت کشتارگاه و تجهیزات مدرن آن و وجود دام در آن سوی مرز توانایی تامین گوشت مورد نیاز کشور را داریم و نیازی به واردات گوشت نیست.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com