کلید دولت تدبیر و امید راه‌گشای مطالبات یارانه‌ای دامداران

کلید دولت تدبیر و امید راه‌گشای مطالبات یارانه‌ای دامداران
دامداران با وجود تولید و عرضه شیر خام از تاریخ 10 تیرماه سال 92 تا 30 آبان‌ماه به نرخ هر کیلوگرم 830 و یک‌هزار و 110 تومان، هنوز مابه‌التفاوت با نرخ یک‌هزار و 300 تومان را دریافت نکرده‌اند و راهکاری نیز برای حل مشکل آنها نشده است.
نایب‌رئیس انجمن صنفی دامداران در واکنش به حضور رئیس جمهوری در ساختمان وزارت جهادکشاورزی و دیدار و بررسی مشکلات با معاونان و مدیران این وزارتخانه با اعلام این خبر گفت: وزارتخانه کشاورزی دولت تدبیر و امید رویکرد مثبتی به بخش کشاورزی و تعامل با اتحادیه‌ها و بخش خصوصی داشته، اما به‌دلیل مشکلات که دامداران طی هشت سال گذشته داشته‌اند، حل مشکلات این صنف نیاز به طی زمان بیشتری دارد.
علیرضا ترابی‌فرد افزود: وزارت جهادکشاورزی کشاورزی و معاونت امور دام در مسیر حل مشکلات دامداران در حرکت هستند و مجلس نیز در این میان برای تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در این بخش تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به مسائل مربوط به نرخ شیر خام، خاطرنشان کرد: مطالباتی از آبان‌ماه سال گذشته درباره پرداخت مابه‌التفاوت یارانه نرخ شیر خام مطرح بود در استان‌های مختلف شروع و در حال تسویه‌حساب است.
نایب‌رئیس انجمن صنفی دامداران ادامه داد: دامداران از تاریخ 10 تیرماه سال 92 تا 30 آبان‌ماه مابه‌التفاوت نرخ شیر خام یک‌هزار و 300 تومانی را از دولت طلبکارند و با وجود تولید و عرضه این مبلغ به حساب آنها واریز نشده است.
وی تصریح کرد: مابه‌التفاوت نرخ شیر خام در این چهار ماه بیشتر از 300 میلیارد تومان بوده که هنوز راهکاری درباره نحوه پرداخت آن ارائه نشده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com