کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع گاوداری شیری شمال‌غرب کشور در پارس‌آباد

کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع گاوداری شیری شمال‌غرب کشور در پارس‌آباد
بزرگترین مجتمع گاوداری شیری صنعتی 5000 رأسی بخش خصوصی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استان اردبیل در پارس‌آباد مغان کلنگ‌زنی شد.
با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استان عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع گاوداری شیری صنعتی 5000 رأسی بخش خصوصی در پارس‌آباد مغان آغاز شد و این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
«عدیل سروی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مراسم افزود: این مجتمع با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومان و در مدت یک سال در مساحت 50 هکتار به بهره‌برداری می‌رسد و با راه‌اندازی این مجتمع برای 250 نفر به طور مستقیم و 1800 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان چهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به این‌که راه‌اندازی این مجتمع یکی از اقدامات اساسی دولت یازدهم در حوزه سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این مجتمع تحول عظیمی در بخش اشتغال و اقتصاد استان اردبیل به ویژه دشت مغان حاصل شود.
سروی یکی از اولویت‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی را جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای شکوفایی ظرفیت‌های منطقه دانست و گفت: انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهد رونق بخش کشاورزی در استان اردبیل باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی کلنگ احداث بزرگترین مجتمع گاوداری شیری صنعتی در پارس‌آباد به زمین زده شد و نیز وزیر جهاد کشاورزی از پایاب سد خداآفرین بازدید کرده و از نزدیک شاهد روند اجرایی عملیات این پروژه عظیم آبرسانی قرار می‌گیرد.
 
کلمات کلیدی کلنگ زنی
نظرات شما
  •  

    وحید مهدوی گفت : ۹۵/۰۲/۱۵

    از یه طرف میگن تولید شیر از مصرف بالاتره باید دامهای اضافه برن کشتارگاه بعد میان کلنگ دامداری 5000 را سی میزنن. داداش گلم 150 میلیاردتو ریختی دور. بدبخت شدی رفت

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com