خرید تضمینی شیر به ۳۶ هزار تن رسید

خرید تضمینی شیر به ۳۶ هزار تن رسید
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت خرید تضمینی شیر به تولید‌کنندگان پرداخت شده، گفت: تا پایان هفته جاری مبلغ ۴ میلیارد تومان دیگر به حساب تولید‌کنندگان شیر خام واریز می‌شود.
سعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران درباره روند خرید تضمینی شیر خام از تولید‌کنندگان، گفت: تاکنون 36 هزار تن شیر‌خام از دامداران به شکل حمایتی خریداری و به 3 هزار تن پودر شیر‌خشک تبدیل شده است.
وی درباره پرداخت وجه خرید شیرخام به دامداران، بیان داشت: اغلب دامداران به جای وجه نقد تمایل به دریافت نهاده دامی از قبیل ذرت داشته‌اند که بر آن اساس به متقاضیان نهاده‌های دامی ذرت تحویل شده است.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران تصریح کرد: همچنین مبلغ  2 میلیارد تومان به حساب تولید‌کنندگان شیر‌خام در تهران که تمایل به دریافت پول بابت فروش شیرخام داشته‌اند، واریز شده و قرار است، تا پایان این هفته یک میلیارد تومان دیگر به حساب دامداران تهرانی واریز شود.
سلطانی بیان داشت: مبلغ 3 میلیارد تومان دیگر هم تا پایان هفته جاری به حساب دامداران قزوینی واریز می‌شود.
وی با اشاره به پرداخت یارانه شیر بهار امسال گفت: بخشی از یارانه شیر بهار امسال به حساب تولید‌کنندگان واریز شده و بقیه آن هم پس از طی مراحل اداری و جمع‌آوری مدارک به حساب دامداران واریز می‌شود.

 
نظرات شما
  •  

    ناصر جویا گفت : ۹۳/۱۱/۰۷

    با سلام دامدارهای شهر های دیگر کشور تولید کننده این کشور نیستند؟در یزد که کسی یارانه نقدی بابت تولید شیر دریافت نکرده!یا اگر دولت پولی داده پولش کجاست؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com