خرید تضمینی بیش از 2 میلیون کیلوگرم شیر از دامداران قزوین

خرید تضمینی بیش از 2 میلیون کیلوگرم شیر از دامداران قزوین
مسئول بازرگانی شیر اتحادیه دامداران استان قزوین گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون و 344 هزار کیلوگرم شیر از دامداری‌ها توسط اتحادیه دامداران این استان خریداری شده است.
مینا سوهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو شیر یک هزار و 440 تومان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه خرید شیر از دامداران روزانه از 100 تن به 150 تن افزایش می‎یابد، افزود: محدودیتی در رابطه با خرید تضمینی شیر از دامداران بر اساس شرایط اعلامی وجود ندارد و از زمان آغاز این طرح در استان قزوین بیش از 2 میلیون و 344 هزار کیلوگرم شیر از دامداری‌های استان خریداری شده است.
این مسئول اعلام کرد: شیر خریداری شده از دامداران به کارخانه زرین لبن پارس برای خامه‌گیری و تبدیل به شیر خشک تحویل داده می‌شود.
سوهانی با اشاره به اینکه شیر خشک اسکیم بدون چربی است، عنوان کرد: شیر خشک بدون چربی به دلیل داشتن خصوصیات عملکردی و تغذیه‏‌ای مناسب خود به طور معمول در فرمولاسیون‌های غذایی و نوشیدنی‌های لبنی به کار می‏‌رود.
مسئول بازرگانی شیر اتحادیه دامداران استان قزوین خاطرنشان کرد: شیر خشک تولیدی در بسته‌های 20 کیلویی به انبار سازمان تعاون روستایی استان فرستاده می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com