خرید گوشت مرغ مازاد بر مصرف در آذربایجان غربی

خرید گوشت مرغ مازاد بر مصرف در آذربایجان غربی
مدیرکل پشتیبانی امور دام و طیور آذربایجان غربی از خرید گوشت مرغ مازاد بر مصرف در آذربایجان غربی خبر داد.
اکبر اطهری اظهار داشت: با توجه به تولید بالای مرغ در آذربایجان غربی و منجمدسازی این تولیدات، شرکت پشتیبانی امور دام استان آمادگی خرید این گوشت‌ها را از تولیدکنندگان دارد.
وی تصریح کرد: مرغداری‌های که تولید بالایی دارند، می‌تواند طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اقدام به فروش مرغ منجمد خود به این اداره کنند.
اطهری با بیان اینکه این اقدام در راستای حمایت از تولیدکنندگان انجام می‌گیرد، گفت: در این میان تلاش شده تا قیمت بازار نیز ثابت مانده و مصرف‌کنندگان دچار مشکل نشوند.
وی با بیان اینکه این اقدامات صرفا با استانداردهای فنی و بهداشتی اداره دامپزشکی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: مرغ‌هایی به وزن یک‌هزار تا یک هزار و 800 گرم در این زمینه خریداری می‌شوند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام و طیور آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه میزان تولید گوشت مرغ استان در هفته‌های گذشته بالا بود، هیچ مرغی از خارج استان خریداری نمی‌شود و مرغ‌های تولیدی استان طی تفاهم‌نامه‌ای خریداری خواهند شد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی اضافه کرد: این مرغ‌ها به منظور مصرف آتی استان خریداری و ذخیره می‌شوند که از آن جمله می‌توان به ایام نوروز اشاره کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com