کارخانه خوراک دام و طیور اشنویه به بهره برداری رسید

 کارخانه خوراک دام و طیور اشنویه به بهره برداری رسید
کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان اشنویه با حضور حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.
 مدیر جهاد کشاورزی اشنویه در آئین افتتاح این واحد تولیدی گفت: این کارخانه با 2 هزار متر مربع زیربنا در شهرک صنعتی اشنویه احداث شده است.
سیدانور حسینی افزود: برای احداث این واحد تولیدی 57 میلیارد ریال هزینه شده است که از این میزان 23 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و بقیه آن آورده شخصی سرمایه گذاران است.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 25 نفر در این شهرستان فراهم شده است.
حسینی گفت: این کارخانه قادر است سالانه 48 هزار تن انواع خوراک دام و طیور را تولید و روانه بازار مصرف کند که علاوه بر تامین مایحتاج داخلی این شهرستان، مقادیری از آن نیز به شهرستان های همجوار صادر می شود.
وی افزود: با احداث این کارخانه تعداد واحدهای تولید خوراک دام و طیور این شهرستان به 2 واحد با تولید سالانه بیش از 70 هزار تن در سال افزایش پیدا کرد.
ادای احترام به شهدای شهرستان اشنویه و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه های معاون پارلمانی رئیس جمهوری در سفر به این شهرستان است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری دقایقی پیش با استقبال مسئولان این شهرستان وارد شهرستان مرزی اشنویه شد.
اشنویه با 75 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتمین سفر استانی، صبح دوشنبه دهم خرداد وارد ارومیه شد و به مدت 2 روز میهمان مردم آذربایجان غربی است.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com