کاهش قیمت مرغ در آستانه محرم

کاهش قیمت مرغ در آستانه محرم
مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی اعلام کرد که قیمت گوشت مرغ در آستانه ماه محرم و نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته و به حدود کیلویی ۷۰۰۰ تومان برای مصرف‌کنندگان رسیده است که از تولید و ذخائر گوشت مرغ منجمد هیچ‌ کمبودی برای تامین بازار ماه محرم وجود ندارد.
محمدعلی کمالی سروستانی  اظهار کرد: تولید گوشت مرغ هم‌اکنون روند خطی خود را ادامه می‌دهد و هیچ مشکلی از نظر تولید این محصول پروتئینی وجود ندارد.
وی با بیان این‌که قیمت گوشت مرغ تازه در آستانه ماه محرم نسبت به دو هفته گذشته کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: براساس گزارش‌های دریافت شده هم‌اکنون هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم آماده طبخ در کشتارگاه حدود ۶۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ آماده طبخ تازه در بازار مصرف به حدود ۷۰۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت تولید و عرضه این محصول، قیمت گوشت مرغ نوسان چندانی در ماه محرم و صفر پیدا نکند.
مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی با اشاره به این‌که عرضه گوشت مرغ منجمد در بازار از سوی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه دارد، تصریح کرد: در برخی استان‌ها که عرضه گوشت مرغ گرم به اندازه کافی وجود دارد و بازار در حالت تعادلی است شرکت پشتیبانی امور دام توزیع گوشت مرغ منجمد را موقتا متوقف کرده است، اما در مابقی استان‌ها عرضه این محصول همچنان ادامه دارد و از نظر ذخائر گوشت مرغ منجمد هیچ مشکلی نداریم.

 
نظرات شما
  •  

    رضا گفت : ۹۵/۰۷/۱۱

    بجای توضیح واضحات یه تکون بدین قیمت بره بالا که دوباره ضرر میکنیم جناب اقای رئیس مثلااتحادیه.

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۵/۰۷/۱۲

    متاسفانه ایشون بجای اینکه از مرغدار حمایت کنه داره ضربه میزنه.شرکت پشتیبانی دیگه ذخیره مرغ نداره و کاملا سردخانه ها خالی هستند.پس لطفا جو روانی ایجاد نکنید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com