جزئیات صادرات مرغ و تخم‌مرغ در سال ۹۴

جزئیات صادرات مرغ و تخم‌مرغ در سال ۹۴
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۱۵۰ هزار تن مرغ و تخم مرغ از کشور صادر شد، گفت: هدف گذاری ما برای هر کدام از این محصولات در سالجاری ۱۰۰ هزار تن است.
جزئیات صادرات مرغ و تخم‌مرغ در سال ۹۴
به گزارش افکارخبر، حسن رکنی درباره وضعیت صادرات مرغ و تخم مرغ به کشورهای عراق و افغانستان اظهارداشت: با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، روند صادرات این محصولات حدود ۲ ماه کند شده بود اما به نظر می رسد درحال حاضر اوضاع رو به بهبود و متعادل شدن پیش می رود.
وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۱۵۰ هزار تن مرغ و تخم مرغ از کشور صادر شد، گفت: هدف گذاری ما برای هر کدام از این محصولات در سالجاری ۱۰۰ هزار تن است، البته ممکن است محدودیتهای ایجاد شده در این زمینه منجر به کاهش واردات شود.
رکنی درباره میزان صادرات محصولات دامی از ابتدای سالجاری تاکنون گفت: در سالجاری حدود ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار قطعه جوجه یک روزه و حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزارعدد تخم مرغ نطفه دار از کشور صادر شده، ضمن اینکه میزان صادرات گوشت مرغ در ۳ ماهه نخست امسال حدود ۱۳ هزارتن و صادرات تخم مرغ در ۵ ماهه نخست امسال حدود ۲۸ هزارتن بوده است.
به گفته وی، صادرات تخم مرغ به کشورهایی مانند افغانستان، عراق و عمان انجام شده است. معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اظهارامیدواری کرد که مشکلات مربوط به صادرات تخم مرغ و مرغ به کشور افغانستان نیز به زودی حل شود.
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۰۶/۱۰

    آقا معاون وزرات جهاد
    اگر واقعا شما انسان صاحب حس مسئولیت و تعهد به کشور هستید، بدانید که برنامه ریزی جهت صادرات کار بیهوده و نافرجامی است زیرا ایران هیچ مزیدیتی برای تولید قادر به رقابت با رقبا نیست. بیاید برای هرچه که بدان معتقد هستید، برای جلوگیری از نابودی ده ها هزار خانواده مرتبط با تولید طیور، برنامه ای جلوگیری از ورد واحدهای جدید تولید، کنترل تولید کنونی، و فقط صادرات موقت برای کندکردن سرعت نابودی تولیدکنندگان و نهادهای مرتبط با تولید را در برنامه اجرا کنید. غیر از این کار یعنی ...........

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com