جوجه ریزی یک و نیم میلیون قطعه در واحدهای مرغداری

جوجه ریزی یک و نیم میلیون قطعه در واحدهای مرغداری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از جوجه ریزی بالغ بر یک و نیم میلیون قطعه جوجه گوشتی در واحدهای مرغداری گوشتی در مهر ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
طهمورث قاسم نژاد طی گفت و گویی اعلام کرد: در مهر ماه سال جاری بیش از یک میلیون و پانصد هزار قطعه جوجه گوشتی در سالن های مرغداری گوشتی شهرستان ساری جوجه ریزی شد.
وی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: روند میزان جوجه ریزی نسبت به شهریور ماه صعودی بوده که با توجه به مناسب بودن شرایط آب و هوایی و پایین بودن قیمت جوجه منجر به افزایش میزان جوجه ریزی در واحدهای گوشتی شده است.
قاسم نژاد ادامه داد: شهرستان ساری با تولید بیش از چهل و هفت میلیون قطعه جوجه گوشتی حدود 17.3 درصد تولید جوجه گوشتی استان مازندران را دارا بوده و رتبه اول تولید را به خود اختصاص داده است.
وی در خصوص ظرفیت شهرستان ساری در صنعت طیور افزود: شهرستان ساری هم در تولید گوشت سفید و هم در تولید جوجه یکروزه گوشتی با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و پوشش گیاهی مطلوب مزیت خوبی را در پرورش طیور دارا بوده و به عنوان قطب تولید گوشت سفید و تولید جوجه یکروزه محسوب می شود.
 
نظرات شما
  •  

    تولید!!! گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    من متوجه نمیشم به چه امیدی جوجه ریزی میکنید با توجه به این همه مازاد تولید و پر شدن سردخانه های پشتیبانی با چه پشتوانه ای باز اقدام به تولید میکنید اگر به امید دولت هستید که دیدید چه بلایی بر سر قیمت اورد خدا بهتون رحم کنه

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    !!!!!!!!!!!! گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    مابایدچوب الف برسرمون باشه تا............!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    رضا گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    دولت مردان ما فقط به فکر حفظ موقعیت خوذشان هستند برایشان مهم نیست برسر تولید کننده چه می اید فقط فکر می کنند باید درشهر ها ی بزرگ ارزانی باشد انهم از کیسه روستایی تانبادا سرو صدایی در شهر های بزرگ بپاشودومجبورشوند به چین پناهنده شوند

    پاسخ...
  •  

    مرغدار تنها گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    سلام به خدا این تغییر قیمت یک هفته قبل فقط کلک مرغابی بود که مرغدار بیچاره ترغیب به جوجه ریزی بشه وگرنه از درست شدن این صنعت هیچ خبری نیست مگر به دست خود مرغدار اقا مگه خدا نگفته هر کی رو زمین زنده هست روزی اون با ماست پس بدونین هیشکی از گرسنگی نمیمیره بیایید مثل ما مردی کنین و جوجه نریزین اونوقت میبینین چطور همه چی درست میشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com