گوسفندان ایرانی در راه عراق

گوسفندان ایرانی در راه عراق
ملکی گفت: باز شدن مرزها و خروج دام از کشور لطمه بزرگی به دامداران وارد خواهد کرد که به نظر می رسد این خروج با مجوز و علنی در مرزها صورت می گیرد.
علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، در خصوص شرایط دام زنده در بازار با وجود وقوع سیل در شهرستان ها گفت: این موضوع خسارت بسیاری به دام های کشور وارد کرده است که نتوانستیم جلوی آن را بگیریم، ولی موضوع مهم تر از سیل بازگشایی مرز عراق و خروج دام های شیشک از کشور است.
وی در ادامه تاکید کرد: باز شدن مرزها و خروج دام از کشور لطمه بزرگی به دامداران وارد خواهد کرد که به نظر می رسد این خروج با مجوز و علنی در مرزها صورت می گیرد.
ملکی با اشاره به اینکه دام های گلچین از کشور خارج می شود بیان کرد: در هفته ای اخیر دام های گلچین شده با مجوز یا بدون مجوز از کشور خارج شده اند که موضوع در آینده اثرات بدی در بازار دام خواهد داشت.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در توضیح قیمت دام زنده در بازار گفت: دام رنده در بازار در طی هفته گذشته بین 12 تا 13 کیلو بوده است ولی این قیمت در حال حاضر کاهش هزار تومانی داشته و به قیمت 11 تا 12 هزار تومان رسیده است.
وی در خصوص قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در بازار گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی با کاهش هزار تومانی از هفته گذشته مغازه دار با قیمت 30 تا 31 خریدار ی میکرده و در حال حاضر بین 29 تا 30 هزار تومان به فروش می رساند و گوشت شقه ای بدون دنبه کیلویی 32 تا 33 هزار تومان است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com