قیمت تمام شده هر کیلو مرغ؛ 3200 تومان

قیمت تمام شده هر کیلو مرغ؛ 3200 تومان
عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی گفت: قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ کشتار روز 3200 تومان و فروش بیش از 3600 تومان غیر قانونی است و باید بازرسی‌ها در این زمینه برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه مرغ اقدام کنند.
محمدحسین زمانی‌راد عنوان کرد: 200 هزار تن سویای دان مرغ از هندوستان و برزیل وارد شده که 4 هزار تن آن برای خوزستان است که فقط هزینه آن پرداخت شده ولی هنوز چیزی به دست مرغداران استان نرسیده است.
وی ادامه داد: با واردشدن دان مرغ از خارج از کشور قیمت دان که 1500 تومان بود به 900 تومان کاهش یافت و این در حالی است که قیمت جوجه یک روزه که قبلا 200 تا 400 بود هم‌اکنون به 1200 تومان افزایش یافته است.
عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی کشور با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت مرغ، افزود: افزایش قیمت مرغ در یک مقطع موجب می‌شود که این قیمت حتی اگر در مرغداری‌ها کاهش یابد در مراکز فروش سطح شهر نیز با همان قیمت عرضه شود.
زمانی‌راد تصریح کرد: اگر دولت در ارایه نهاده‌ها با قیمت مناسب همکاری کند ما هم مرغ را با قیمت قابل قول در اختیار مردم قرار می‌دهیم.
 
نظرات شما
  •  

    متعجب گفت : ۹۱/۰۱/۲۹

    ای خدا این آقا قیمت در زمان سویا 500 تومانی رو الان میگه یعنی مرغداران به خود سوزی افتاده اند

    پاسخ...
  •  

    فاطمه مشایخی گفت : ۹۱/۰۱/۳۰

    اقا زمانی راد مرغ کشتار 3200 تومان یعنی مرغ زنده 2000تومان که این قیمت نه با دان 1500 تومانی شما بدست میاید نه با قیمت دان 500 تومانی شما درعجبم این اعداد ارقام کذایی رااز کجا در اورده اید!!!

    پاسخ...
  •  

    علي گفت : ۹۱/۰۲/۰۲

    خيلي جالبه چون در آينده ميخواهد سويا ارزان بشود پس ديواري كوتاه تر از مرغدار نيست .اقايان زمانيكه مرغ ارزان ميشود كجان اصلا ميدونند چرا مرغ گران شده.هميشه دم از عزضه و تقاضا ميزنند.در كل خدا به داد توليد كننده و مصرف كننده برسه.

    پاسخ...
  •  

    سیدعلی موسوی گفت : ۹۱/۰۲/۰۲

    سلام ازمسئولین تقاضادارم به جای دادن این قیمتهافقط یک دوره اداره یک مرغداری کوچک رابه عهده بگیرند بعدازان تمامی دستورات شماعزیزان به دیده منت.بیرون گودبادرون متفاوت است.بااین ترفندساده قیمت واقعی به دست میاید.

    پاسخ...
  •  

    کاوه رفعتی گفت : ۹۱/۰۲/۰۳

    اقایون محترم مسئولین دستشو در نکنه بااین بستنهای حمایتیشون من یه واحد مرغداری 25000 هزاردارم قبض گاز برام اومده57000000 تومن طی مدت 11ماه رفتم اداره گاز می گم چر ا انقد زیاد میگند یارنها هدف مند شده می گم اقساطیش کنید می گند باید طی 5قسط پر داخت کنید می گم ندارم می گند قطع می کنیم تازه جوجه ریختم من باید چه کارکنم پیش کی برم این مدل جدید حمایت از تولیده

    پاسخ...
  •  

    mamoodi گفت : ۹۱/۰۲/۰۸

    خدا رو شکر که این اقایون فقط بلدن از این حرفا بزنن ولی عملا کاری از دستشون ساخته نیست اصلاشما بگین مرغ کیلویی 2000تومن خوبی مملکت ما اینه که کسی حریف دلالا نمیشه اونا هستن که قیمتو تعییین میکنن گفتین 200هزارتن سویاواردکردین به ق 830در حالی که الان سویا به زور گیر میاد اونم به قیمت 1500تومان چرا؟چون همین دلالای گردن کلفت سویا روانبار کردن تا باهر قیمتی که دوست دارن بفروشن مثل همین 2ماه پیش که سویاتو یک هفته از ک700تومان به1400تومان رساندن و سودی نجومی به جیب زدن

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com