قیمت مرغ هنوز زیر قیمت تمام شده است

قیمت مرغ هنوز زیر قیمت تمام شده است
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش مصرف انتظار تولید کنندگان از بازار این است که قیمت ها به سمت هزینه تمام شده سوق پیدا کند.
عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور  در خصوص قیمت مرغ اظهار داشت: درحال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغداری کیلویی 3 هزار و 900 الی 4 هزار تومان متوسط و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کنندگان حدود 6 هزار تومان است.
وی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش مصرف انتظار تولید کنندگان از این بازار این است که قیمت ها به سمت هزینه تمام شده سوق پیدا کند زیرا در حال حاضر هر کیلو مرغ 200 الی 300 تومان زیر قیمت تمام شده عرضه می شود.
حجت با اشاره به افزایش 100 درصدی قیمت جوجه بیان داشت: افزایش قیمت جوجه از 20 روز گذشته موجب افزایش 500 تومانی هزینه تمام شده در هر کیلو شده و حال انتظار داریم که در اسفند ماه قیمت مرغ زنده به مرز 4 هزار و 800 تومان و برای مصرف کننده و به 7 هزار تومان برسد زیرا در غیر این صورت تولید کنندگان دچار زیان خواهند شد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور یادآور شد: با توجه به تجربه  3 هزار و 500 تومانی مرغداران از فروش هر کیلو مرغ زنده در یک ماه گذشته باید گفت قیمت مرغ زنده400 تومان و مصرف کننده 700 0 تومان افزایش داشته است.
وی با اشاره به تولید مرغ گفت: میزان تولید روند خطی خود را طی می کند اما اکنون تولید نسبت به نیاز جامعه 10 درصد بالاتر بوده که همین امر تاثیر در افت قیمت ها داشته و حال با کنترل مازاد تولید مطمئنا شاهد افزایش قیمت مرغ به سمت واقعی آن خواهد بود.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۱۱/۱۷

    جناب اقای مدیر عامل اتحادیه که فقط اسم مدیر عامل یدک میکشی جهت اطلاع حضرتعالی بنده ماه قبل مرغ دادم 3200العانم 3500تو شهرما تو که خبر از قیمت نداری کاش میدونستم کی تو رو مدیر عامل کرد

    پاسخ...
  •  

    محمدی گفت : ۹۴/۱۱/۱۷

    باسلام مرغدار محترم کافی است 2روز جوجه ریزی نکنیم قیمت جوجه زبر 1000تومان می آید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com