قیمت مرغ به کف رسید

قیمت مرغ به کف رسید
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به اینکه قیمت مرغ به حداقل خود رسیده است گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.
مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت مرغ گفت: کاهش قیمت مرغ از ابتدای ماه محرم آغاز شد و همچنان ادامه دارد و در حال حاضر هر کیلو مرغ به قیمت 5 هزار و 400 تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.
وی افزود: کاهش عرضه و تقاضا دلیل کاهش قیمت مرغ است چرا که بازار تابع عرضه و تقاضا است و در شرایط کنونی عرضه بیش از تقاضا است و همین امر موجب کاهش قیمت شده است.
وی تعطیلی تالارها با آغاز ماه محرم را از دیگر دلایل کاهش قیمت مرغ عنوان کرد.
 رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه قیمت مرغ به حداقل رسیده است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۰۹/۰۸

    یکی هست توی مملکت که بگه این مملکت صاحبی داره یا نه؟ چه کسی مسئول این کشور است؟ دولت؟ مجلس؟ و ....... به نظر می رسه هیچکس نیست که مسئول باشه یعنی جوابگو باشه. انگار همه رییس هستند. و این نشانه بدی است که کسی مسئول نیست. همه هستند ولی هیچ کس نیست. اگر عقلا مملکت و دلسوزان فهیم نه دلسوزان احمق، به خودشون نیایند، آینده ای تیره و تاریک در انتظار همه است نه تولیدات دامی بلکه همه تولیدات. خدا کنه این پیام به گوش انسان های عاقل و دلسوز برسه و دست بکار بشن وگرنه این تازه گوشه ای از فلاکت و .... .

    پاسخ...
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۴/۰۹/۰۸

    بزک نمیربهارمیاد کمبزه وخیارمیاد

    پاسخ...
  •  

    دراوی پور گفت : ۹۴/۰۹/۰۸

    سلام!! Itp,, قیمت خرید مرغ رو واقعی ثبت کنید,,,, مرغ خوزستان 3000تومان,,, اگر واسه دلخوش کنکی ثبت میکنید که بنظرم این واسه اطلاع رسانی کار مثبتی نیست و خنجر از پشت محسوب میشه,,

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۹/۰۹

    همکار وهمدرد اهوازی سلام .بنظر میرسد itpهم کمی تغییر زاویه داده؟وگاها زیگزاک میرود.این موضوع را بدین خاطر عرض میکنم که مطلبی در خصوص واقعیتهای روز تولیدات مرغ وشرایط برخورد با صادرات از طرف یکی از همکاران نوشته ومنتشر شده بود که نتوانستم بفهمم چرا فقط چند ساعت روی سایت itp باقیماندوسریع هذفشد.

    پاسخ...
  •  

    ورشکسته گفت : ۹۴/۰۹/۱۰

    مسوءلین خوشحالند که صنعت مرغداری داره ورشکسته میشه،بخش خصوصی توی ایران به حساب نمیاد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com