قاچاق دام از غرب کشور گوشت را گران کرد

قاچاق دام از غرب کشور گوشت را گران کرد
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قاچاق آن از مرزهای کشور است.
علی‌اصغر ملکی در مورد افزایش قیمت گوشت به‌دلیل بازگشت دیرهنگام عشایر از مراتع اظهار داشت: اینکه دلیل افزایش قیمت گوشت بازگشت دیرتر از موقع عشایر از مراتع و ترجیح پَروارتر شدن دام به‌جای فروش آن عنوان شده است، مسئله‌ای است که ما از آن اطلاع نداریم ولی  آنچه ما مطلعیم کاهش دام در بازار و تأثیر آن در افزایش قیمت است.
وی با بیان اینکه قیمت گوشت از هفته گذشته تغییری نکرده است،‌ ادامه داد: در حال حاضر مغازه‌داران نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی را  29 الی 30 هزار تومان تهیه می‌کنند و 33 الی 34 هزار تومان (شقه) نیز تحویل مشتری می‌شود.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به رصد بازار میزان عرضه دام نسبت به نیاز مردم کمتر بوده و امیدواریم با توجه به اینکه گفته شده تا 20 روز آینده عشایر دام‌های خود را وارد بازار می‌کنند قیمت‌ها متعادل شود زیرا این تاریخ نزدیک عید قربان است و باید سعی کنیم تا آن زمان قیمت‌ها را متعادل کنیم.
ملکی در مورد یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت گفت:‌ یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قاچاق آن از مرزهای کشور است که طی گزارشی به سازمان حمایت این مسائل را مطرح کرده وآنها نیز قول داده‌اند برخورد و حتماً حل شود.
وی در پایان تأکید کرد: در صورت برخورد با قاچاق که بیشتر از مرز‌های غرب کشور و استان کردستان انجام می‌شود اثرات آن در بازار و قیمت مشخص خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com