فروش جوجه کمتر از 600 تومان ممنوع

فروش جوجه کمتر از 600 تومان ممنوع
انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه امروز طی پیامی خطاب به اعضای خود، خواستار خوداری آنان از فروش جوجه به قیمت کمتر از 6000 ریال شد.
ITPNews : انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه صبح دیروز، پس از کاهش قیمت جوجه به حداقلی 1200 ریال و حداکثری 4000 ریال ، خواستار خوداری آنان از فروش جوجه به قیمت کمتر از 6000 ریال شد.
این انجمن در متن اطلاعیه خود از اعضاء خواست تا برای حفظ اقتدار مزارع مرغ مادر از فروش جوجه به کمتر از 6000 ریال اکیدا خوداری نمایند.
البته جناب آقای دکتر مهربانی - دبیر انجمن جوجه یکروزه کل کشور - که یکی از افراد آماری و علمی این صنعت می باشند بارها و بارها در سمینارها و نشست های تخصصی خود اذعان داشته اند که در زمانی که قیمت جوجه یکروزه دارای نوسان است هیچ فرد و یا مقامی نمی تواند آن را کاهش و یا افزایش دهد و این مورد به هیچ وجه شخصی و یا خصوصی نیست چرا که منطق تعیین قیمت، صرفا بازار است و قیمت بازار را عرضه و تقاضا تعیین می کند.
به هر حال تلاش صنفی ایشان در خصوص اقتدار اعضاء انجمن جوجه یکروزه قابل تقدیر است اما در نهایت طبق آموزه هایی که از ایشان به دست آورده ایم باید در این زمان بازار را رها کرد تا خود بازار به تعادل برسد.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گوشتی گفت : ۹۴/۰۴/۰۳

    آقای مهربانی: زمانی که جوجه 2000 تومن بود هم میتونستی از این نامه ها بزنی؟!!!!

    پاسخ...
  •  

    مرغدارگوشتی گفت : ۹۴/۰۴/۰۳

    به عنوان یه تولیدکننده راضی به ضررتولیدکننده دیگرنیستم ولی آقای دکتر چرااونوقت که جوجه رابیش از2000تومان به من غالب کردی صدات درنیومد.پس الان حق داریم جوجه رابیشتراز400تومان نخریم

    پاسخ...
  •  

    اهوازی گفت : ۹۴/۰۴/۰۳

    آقای مهربانی جوجه دو هزار تومانی یادش رفته که چه بلایی در سه ماهه گذشته سر مرغدار گوشتی آورده من جوجه دوره گذشته را ۲۱۰۰ تومان خریدم این دوره ۶۰۰ تومان میانگین دو دوره میشود ۱۳۵۰ تومان اگر جوجه تا دو ماه دیگه هم ۶۰۰ تومان باشه مادر داران باز سود کردنند.من مرغدار مرغ دوره قبل ۴۷۰۰ ت تمام شد فروختم ۳۸۰۰ این دوره هم که با بیماری خدا بخیر کند.

    پاسخ...
  •  

    حسن گفت : ۹۴/۰۴/۰۳

    يك تخم مرغ نطفه داردست كم سيصد تا چهارصد تومان قيمتش پاي مرغدار در مياد بعد با درصد هچري و خرج جوجه كشي و مابقي مخارج يك جوجه بين هفتصد تا هشتصد تومان تموم ميشه اينها همه درست ولي مرغداري هم كه ميخواد جوجه بربزه بايد فكر همه جا را بكنه الان مرغ زنده از سه هزاروچهارصد تا سه هزارو هفتصد تومنه اگه هم دستوري بخوان بالا ببرن كشتارگاهها نميخرن! الانم اگه قرار بشه جوجه از صدوپنجاه يه دفعه بشه شيصد تومن من به شخصه جوجه اي كه رزرو كردم براي شنبه را كنسلش ميكنم!!!!

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۴/۰۶

    اينا فقط يه بازى بيشتر نيست دوستان همكار يه زمانى كارخونهاى جوجه باهم دستشون يكى بود هر رقمى كه دلشون ميخواست جوجشونو ميفروختن حتى بخاطره اينكه قيمت پايين نياد جوجشونو تو چاه ميريختن الانم نوبت دولت وپشتيبانى شده با يه عده از كشتارگاها وهمين تشكلا تو اين اشفته بازار كه داريم يدم ضرر ميديم دست به يكى شدن دارن جيب خودشون و پر ميكنن دوستان گول نخوريد جوجه ارزونم بازم برامون سودى نداره پشت سرهم جوجه ريزى نكنيد بيايد ما ام دست به دست هم بديم به اين سادگى گول نخوريم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com