دولت مکلف به اختصاص کمک‌های بلاعوض به کشاورزان و دامداران شد

دولت مکلف به اختصاص کمک‌های بلاعوض به کشاورزان و دامداران شد
دولت مکلف است صددرصد سهم خود را متناسب با سهم پرداختی بیمه‌گذاران کشاورزی در سال قبل، در بودجه سنواتی پیش‌بینی و ردیف مستقلی جهت پرداخت به صندوق بیمه کشاورزی منظور کند.
نمایندگان دولت را مکلف به اختصاص کمک‌های بلاعوض و یارانه‌ای به کشاورزان و دامداران کردند.
در جریان بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور نمایندگان با اصل ماده الحاقی 12 این لایحه موافقت کردند.
طبق این ماده دولت مکلف است از محل ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مصوب31/2/1387 و ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 27/11/1380 و اصلاحات بعدی آن اعتبارات لازم را به‌صورت کمک بلاعوض، یارانه حق بیمه محصولات کشاورزی و دامی، مابه‌التفاوت سود و کارمزد تسهیلات، وجوه اداره شده یا به‌صورت ترکیبی در همه زیربخش‌های کشاورزی به‌طور مستقیم یا از طریق بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و صندوق‌های موضوع حمایت از بخش کشاورزی و منابع طبیعی مندرج در ماده(17) قانون افزایش بهره‌‌وری کشاورزی و منابع طبیعی حسب مورد، پرداخت، هزینه و مصرف کند.
تبصره- دولت مکلف است صددرصد (100%) سهم خود را متناسب با سهم پرداختی بیمه‌گذاران کشاورزی در سال قبل، در بودجه سنواتی پیش‌بینی و ردیف مستقلی جهت پرداخت به صندوق بیمه کشاورزی منظور کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com