دولت به جنگ مرغ آمد/ شکست قیمت تا چند روز دیگر

دولت به جنگ مرغ آمد/ شکست قیمت تا چند روز دیگر
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به کاهش قیمت مرغ منجمد از ۵۵۰۰ به ۵۱۰۰ تومان، گفت: قیمت مرغ طی چند روز آینده کاهش پیدا می‌کند.
عباس والوزی در پاسخ به این پرسش که چرا عرضه ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام به بازار نتوانسته سبب کاهش قیمت مرغ شود؟ اظهارداشت: تاثیر اقدام شرکت پشتیبانی در بازار به خوبی قابل لمس است و اگر ذخایر این شرکت وارد بازار نمی‌شد به طور قطع قیمت مرغ خیلی بالاتر می‌رفت.
وی ادامه داد: علاوه بر این تقریبا از اول اسفندماه با تثبیت قیمت در بازارمواجه بودیم و افزایش قیمتی نداشتیم ضمن اینکه در برخی نقاط بهای مرغ مقداری کاهش یافته که این نتیجه عرضه ذخایر شرکت پشتیبانی به بازار بوده است.
این مقام مسئول در شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ما از روز گذشته ابلاغیه‌ای را به همه مراکز فرستادیم و قیمت مرغ منجمد را از ۵۵۰۰ تومان به ۵۱۰۰ تومان کاهش دادیم که آثار این اقدام طی چند روز آینده در بازار نمایان خواهد شد.
والوزی با بیان اینکه عرضه مرغ منجمد از روز گذشته که بحث کاهش قیمت را داشتیم شدت یافته است، گفت: بنا داریم در حدی که بازار کشش دارد مرغ به بازار عرضه کنیم و ذخایرمان آنقدر زیاد است که به میزان تقاضا وجود داشت باشد آمادگی برآورده ساختن آن را داریم.
وی با اشاره به اینکه در صورت نیاز آمادگی توزیع  حداقل ۱۰۰ هزار تن مرغ منجمد را تا شب عید داریم، افزود: در حال حاضر روزانه ۵ هزار تن مرغ منجمد در سراسر کشور توزیع می‌شود و طی روزهای آینده قطعا قیمت مرغ از بهای فعلی آن ارزان‌تر خواهد شد.

مرغ منجمد کیفی‌تر از مرغ گرم است
والوزی با اشاره به کاهش گرایش مردم به مصرف مرغ منجمد، اضافه کرد: مردم بدون هیچ نگرانی در مورد کیفیت مرغ منجمد می‌توانند این کالا را مصرف کنند چرا که نظارت ما بر روی گوشت مرغ منجمد بسیار بیشتر است تا روی مرغ گرم.
وی ادامه داد: مرغ منجمد توسط ناظرین کیفی ما کنترل می‌شود و نسبت به سایر تولیدات کیفیت بیشتری دارد. والوزی در پایان گفت: تصورات رایج میان مردم در مورد مرغ منجمد پایه علمی ندارد و کیفیت این کالا در حد مطلوب و کاملا بهداشتی است.

 
نظرات شما
  •  

    کاوه گفت : ۹۳/۱۲/۱۳

    باسلام،آقای والوزی اون زمانی که قیمت مرغ زنده به 3000 رسید کجا بودن و چرا به جنگ با دلالان نیومدن،؟؟!!!!!! همیشه زورتون به مرغدار بدبخت میرسه، چرا به جنگ جوجه فروشا نمیرن؟؟؟!!!!!! قیمت مرغ منجمد را پایین آوردید که دلالا بیشتر بخورن، دست این مافیا از این بازار قطع نمیشه،مرغ منجمد را با ضرر میدی بازار که بیشتر بخورن، میدونید که مرغمنجمد را گرما میدن با قیمت گرم میدن بازار کیلیویی چن میخورن ؟؟؟؟؟!!!!!

    پاسخ...
  •  

    شهرام رضابخش گفت : ۹۳/۱۲/۱۳

    دم دولت تدبیر و امید گرم اخه چقدر حمایت از تولید.راههای بهتری برای نابود کردن تولید سراغ نداشتید .با این تدبیرها تولید را انشا..... نابود خواهید کرد.

    پاسخ...
  •  

    armin D.r.v گفت : ۹۳/۱۲/۱۴

    دولت محترم به جنگ چی اومدی؟؟؟به جنگ تولید داخلی ,, به حذف اشتغال ایرانی,,, به حذف نان حلال ,,, اقایان ,مدیران ,اون زمانی که مرغدار وزگرشکسته شد جنگاوری از خودتون نشون ندادید ,, اقایون لینچان ,اقایون بروس لی به فکر اصلاح باشید ,, شلغم به جای مرهم روی زخم نکشید ,, به وا... که اینکاره نیستید ,, تا به کی شعار ,,, تا به کی توسری,,,فقط همت میخواد که نیست,,,, یه مدتی نرخ تصویبی واسه این محصول اعلام کنید اگر بصرف مرغدار باشد ادامه خواهد داد واگر صرف اقتصادی نداشت کار رو تعطیل میکند

    پاسخ...
  •  

    اسماعیل گفت : ۹۳/۱۲/۱۴

    دولت به جنگ مرغ نیامده بلکه به جنگ مرغداری یا همان جنگ تولیدات داخلی آمده این هم حمایت تولید داخلی فقط شعار قبلا بهانه تولید زیاده الان چی هدف دولت تدبیر وکلا فقط نابودی مرغداری بدبخت بیچاره است جوجه 1800تومنی خریدم بازم باید این دوره به علت بی تدبیری دولت ضرر کنم تو آبان ماه از یک سالن 14000 قطعه ای 40000000 ضرر کردم دیگر ورشکسته باید 4 تا کارگر اخراج کنم درمرغداریهای وگل بگیرم به امید نابودی تمام کسانی که موجب ضررم شدن این کار دولت یعنی زیر پا گذاشتن بیانات رهبر انقلاب بدرود

    پاسخ...
  •  

    محمدرضا خدائی الماس گفت : ۹۳/۱۲/۱۴

    تیتر زدن جنگ باتولید یک خیانت به میهن وکشور است جنگ در مواقع حساس ودر مواقع که نوامیس وخاک کشور در خطر است باید لباس رزم پوشید وسینه سپر کرد نه اینکه چند صباحی است که مقداری قیمت مرغ به قیمت واقعی نزدیک شده صدای وقلم به راه افتاده .تخریب نه باید ساخت ساخت ساخت

    پاسخ...
  •  

    ر گفت : ۹۳/۱۲/۱۶

    شب از استرس خوابم نمیبره.35 سالمه موهای سرم که سفید شده هیچ موهای تنمم از استرس سفید شده.تا کی باید شرمنده زن و بچمون باشیم.

    پاسخ...
  •  

    نوری گفت : ۹۳/۱۲/۱۷

    همکاران عزیز چرا به خودتون اجازه میدید به این اسم ما رو صدا کنن مرغدار بدبخت به خودتون بیاین کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من دولت محتاج ماست ببینید تو این 20 روز که تولید مقداری کم شد چه اتفاقی افتاد این ذخایر هم تمام میشه سال دیگه میخوان چه کار کنن تورو خدا اعتماد به نفس داشته باشین تو هر شهری که هستین با هم متحد بشین فقط 10 درصد کمتر بریزین الان با چشم خودتون دیدین قیمت چی شد بزارین همیشه این نامردا محتاج ما باشن شعار ما باید این باشه جوجه ریزی کمتر سود معقول و ارامش خیال جلوی پامون با اتحاد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com