دولت از طرح های کشاورزی و دامی حمایت کامل می کند

دولت از طرح های کشاورزی و دامی حمایت کامل می کند
سیدابوالفضل رضوی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی و گلخانه ای شهرستان پیشوا گفت: شهرستان پیشوا به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان تهران موفق شده تا به واسطه دیدگاه مدیران و بهره گیری از ظرفیت های موجود در منطقه ، به پیشرفت های قابل توجهی در بخش کشاورزی و دامپروری دست یابد و این تجربیات باید به سایر مناطق نیز منتقل شود.
وی گفت : خوشبختانه ، تغییر شیوه های کشاورزی از سنتی و نوین و حرکت به سمت توسعه کشت گلخانه ای ، پیشوا را در زمره شهرستان های پیشرو در کشاورزی علمی قرار داده که این مهم باعث افزایش میزان تولید و بهره وری به ویژه در مصرف آب شده است .
رضوی افزود: طبیعت چهار فصل ایران ، ظرفیت های کشاورزی و دامپروری ، خاک مرغوب و حاصل خیز ایران را مستعد کشت انواع محصولات کشاورزی قرار داده است که در این میان ، پرورش گل و گیاه که قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارد می تواند به عنوان یکی از اهداف کشاورزی ایران تبدیل شود.
وی از آمادگی دولت برای ارائه تسهیلات بانکی برای توسعه طرح های کشاورزی و دامی خبر داد و گفت: از آنجا که دو صنعت کشاورزی و دامپروری از صنایع عمده و سودآور محسوب می شود دولت با ارائه تسهیلات نامحدود به این حوزه، زمینه رشد و پیشرفت هر چه بیشتر بخش های اقتصادی این شهرستان را فراهم آورده است.
شهرستان پیشوا بیش از 16 هزار هکتاراراضی قابل کشت دارد که به دلیل محدودیت منابع آبی تنها 14 هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات کشاورزی می رود.
پیشوا با 70 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*عزت ایران اسلامی مرهون ایثار خانواده معظم شهداست
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل آخوند صادقی از شهیدان روستای قلعه سین از توابع شهرستان پیشوا گفت: شهدا با ایثارگر و اهدای خون خود نقشه راه نظام و انقلاب را برای تمامی نسل ها به روشنی ترسیم کردند و حرکت در این مسیر ، انقلاب اسلامی را به هدف والای خود می رساند.
رضوی افزود : هر آنچه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران حاصل شده است و در این میان ، خانواده معظم شهدا با حرکت در مسیر شهیدان که همان مسیر ولایت فقیه است ، از آرمان‎های شهدا و ایثارگران دفاع کردند.
رضوی تصریح کرد: امروز برای آن که بتوانیم در مسیر انقلاب باقی بمانیم باید اهداف و آرمان های شهدا را به خوبی بشناسیم که این شناخت با حضور در منازل شهدا و دیدار با خانواده آنان حاصل می شود.
شهرستان پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 350 شهید تقدیم اسلام کرده است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری امروز در سفر به شرق استان تهران چندین پروژه عمرانی و کشاورزی را در شهرستانهای ورامین و پیشوا افتتاح کرد.
 
کلمات کلیدی
نظرات شما
  •  

    صفدر پایفشرده گفت : ۹۴/۱۱/۲۴

    این حمایت های که میگید برای کیه کجاست چرا ما نمیبینیم یا میره کیسه کسایی خاص.!!!؟؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com