در جلسه کمیسیون کشاورزی ، حجتی به سوالات نمایندگان درباره بهداشت دام و واردات بی‌رویه پاسخ گفت

در جلسه کمیسیون کشاورزی ، حجتی به سوالات نمایندگان درباره بهداشت دام و واردات بی‌رویه پاسخ گفت
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس پاسخ‌گویی وزیر جهاد کشاورزی به سوالات نمایندگان در حوزه‌ آلودگی و بهداشت دام، تنظیم بازار و مشکل واردات بی‌رویه را دستور جلسه امروز این کمیسیون عنوان کرد.
غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی دستور امروز کمیسیون کشاورزی را رسیدگی سوالات اعضای کمیسیون از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت:‌ این سوالات مربوط به آلودگی و بهداشت دام و همچنین بیماری‌های آن مشترک با انسان بود.
وی ادامه داد: همچنین سوالاتی مبنی بر تنظیم بازار و مشکل واردات بی رویه برخی محصولات مصرفی و کالاهای اساسی نیز مطرح شد که وزیر جهاد کشاورزی با توضیحات خود را ارائه داد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مورد پاسخ‌های حجتی گفت: وی در توضیحات خود به بحث واردات و همچنین ضریب اطمینان و ذخیره‌سازی مصوب دولت در این بخش اشاره کرد و در نهایت وعده داد که تلاش و نظارت بیشتری در این باره صورت گیرد.
وی افزود: از سویی دیگر با توجه به توضیحات وزیر جهاد کشاورزی مشخص شد که منابع و امکانات این وزارتخانه نیز برای برآورده کردن انتظارات و توقعات مردم و مسئولان کافی نیست و باید در این بخش تقویت شود
 
کلمات کلیدی محمود حجتی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com