دامداران مازندرانی از کنستانتره یارانه ای برخوردار می شوند

دامداران مازندرانی از کنستانتره یارانه ای برخوردار می شوند
مدیر عامل اتحادیه دامداران مازندران ازتوزیع کنستانتره یارانه ای در میان دامداران استان خبرداد و گفت: با دید و نگاه حمایت از تولیدات دامی این اقدام صورت می گیرد .
سید فریدون موسوی افزود : به همین منظوراز امسال 20 درصد سهمیه سبوس موردنیاز تعدادی از کارخانه های خوارک دام مازندران از یارانه برخوردار می شوند .
وی ادامه داد : با اعمال این سیاست و برنامه کاری با کاهش قیمت کنستانتره موردنیاز دامها ، دسترسی دامداران برای خرید این نوع غذای دام ها راحت تر خواهد بود .
کنستانتره نوعی جیره غذایی دام ها و مخلوطی از چندین نوع علوفه به شمار می رود که این غذا در تولید شیر و گوشت دام ها بسیار تاثیر گذار است .
مدیر عامل اتحادیه دامداران مازندران میزان کاهش قیمت هر کیلو کنستانتره را با پرداخت یارانه به کارخانه های خوراک دام را 100 تا 140 تومان در هر کیلو اعلام کرد و افزود: هم اکنون کنستانتره یارانه ای به قیمت 980 تا یکهزار و 885 تومان در بازار به فروش می رسد .
وی به انتخاب چند کارخانه محدود تولید خوراک دام برای برخورداری از سوبسید های اتحادیه اشاره کرد و ادامه داد : دامداران با معرفی نامه این اتحادیه می توانند از سهمیه کنستانتره یارانه ای برخوردار شوند .
موسوی از پرداخت اقساطی خرید کنستانتره یارانه ای دامداران بعنوان دیگر تلاش اتحادیه دامداران برای کمک به تولیدات دامی مازندران برشمرد .
وی از افزایش تعداد نمایندگی های توزیع علوفه در مازندران خبرداد و ادامه داد : به منظور دسترسی دامداران نقاط کوهپایه ای وبا دسترسی کم ، نمایندگی های توزیع علوفه راه اندازی شد .
مدیر عامل اتحادیه دامداران مازندران تعداد عاملان توزیع علوفه استان را هم اکنون 50 مرکز برشمرد و افزود: پیش از این 23 عامل توزیع علوفه در مازندران فعال بود.
145 هزار بهره بردار عضو اتحادیه دامداران مازندران و 53 شرکت تعاونی دامداران شهرستان های استان هستند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com