دامداران برای دریافت یارانه شیر به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند‌

دامداران برای دریافت یارانه شیر به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند‌
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از آغاز پرداخت یارانه شیر خام سه ماه اول سال جاری به تولیدکنندگان این استان خبر داد.
غفور عبداللهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو مصوبات دولت تدبیر و امید و ابلاغ به وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید شیر دامداران مقرر شده است یارانه شیر سه ماهه اول سال 93 دامدارانی که شیر خود را تحویل کارخانجات صنایع لبنی کرده‌اند، پس از تاییدیه کارخانه، اتحادیه دامداران و مدیریت جهاد کشاورزی، مستقیماً به حساب دامدار واریز شود.
وی با بیان اینکه صنایع لبنی، شیر خام را با قیمتی کمتر از قیمت مصوب از دامداران خریداری می‌کنند افزود: دولت برای حمایت از تولیدکنندگان شیر خام، یارانه به این بخش اختصاص داده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان هدف از پرداخت یارانه مذکور را حمایت از تولیدکنندگان و اقتصادی کردن قیمت شیر دانست و افزود: از همه دامداران صنعتی، روستایی و عواملی که شیر خود را به کارخانجات لبنی تحویل داده‌اند می‌‌خواهیم در اسرع وقت برای تکمیل مدارک مورد نیاز به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه به کلیه دامدارانی که شیر خود را تحویل کارخانجات صنایع لبنی کرده‌اند یارانه شیر سه ماهه اول سال 1393داده می‌شود، افزود: قیمت شیر تحویلی به کارخانجات لبنی در سه ماهه اول سال هر کیلو 1060 تومان و در 6 ماهه بعدی 1160 تومان بوده و این درحالی است که قیمت تمام شده شیر برای دامداران بیشتر از این مبلغ بوده است به همین منظور و برای حمایت از دامداران زحمتکش، مقرر شده است مبلغی به عنوان یارانه شیر به دامدار پرداخت شود.
عبداللهی با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی شیر نیازمند شناسایی و اخذ اطلاعات واحدهای دامداری تولیدکننده شیر و تکمیل مدارک موردنیاز دامداران در شهرستان‌ها است، ادامه داد: از همه دامداران می‌خواهیم با همراه داشتن کپی کارت ملی، شناسنامه، شماره‌حساب، قرارداد تحویل شیر به صنایع لبنی و اسناد مربوطه و صورتحساب پرداخت کارخانه به دامدار یا مرکز جمع‌آوری در زمان تعیین‌ شده به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه ‌سیاست اصلی ما حمایت از دامداران است و در این زمینه هم واقعی بودن آمار تولید شیر و هم پرداخت به موقع و راحت یارانه به تولیدکنندگان این محصول در برنامه کاری این سازمان بوده است، افزود: معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان به گونه‌ای عمل می‌کند که هم رضایت دامداران و هم رضایت مصرف‌کنندگان حاصل شود و کار اصلی در پرداخت یارانه شیر به عهده ذیحسابی وزارت جهادکشاورزی به استناد پرونده‌های دامداران بوده و‌ از کارخانجات تولیدی لبنیات و مراکز جمع‌آوری شیر نیز انتظار می‌رود تا همکاری و همراهی لازم را با دامداران داشته باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com