برگزاری جلسه تنظیم بازار مرغ در ساری

برگزاری جلسه تنظیم بازار مرغ در ساری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از برگزاری جلسه فوق العاده تنظیم بازار مرغ در این شهرستان خبر داد.
طهمورث قاسم نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری و دبیر ستاد تنظیم بازار، از تشکیل جلسه فوق العاده تنظیم بازار مرغ در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ساری خبر داد.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش میزان جوجه ریزی در طی ماه های اخیر و افزایش تولید گوشت سفید و به منظور رفع نگرانی تولید کنندگان مرغ گوشتی با پیگیری اداره تولیدات دامی نسبت به تشکیل جلسه فوق العاده تنظیم بازار مرغ اقدام شد.
در این جلسه که با حضور مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی مازندران تشکیل شد به پتانسیل و ظرفیت تولید بالای شهرستان ساری و میزان خرید گوشت مرغ و ذخیره سازی مرغ توسط پشتیبانی امور دام مازندران اشاره شد و بر موضوعات ایجاد سامانه نظارت بر تولید گوشت در کشور و ارائه برنامه بلند مدت در استان و ذخیره سازی بیشتر مرغ برای کوتاه مدت، فعال سازی اتحادیه ها، تشکل ها و کشتارگاه ها در صادرات مرغ به سایر استان ها، ظرفیت سنجی در نظام صدور پروانه واحدهای طیور صنعتی، ایجاد نظام قرنطینه در ماشین های حمل مرغ وارداتی از استان های همجوار تأکید شد.
در این جلسه مقرر شد پشتیبانی امور دام مازندران با هماهنگی کشتارگاه ها و سردخانه ها با افزایش تعداد شیفت کاری از حداکثر پتانسیل و ظرفیت جهت خرید مرغ، ذخیره سازی و بسته بندی مرغ استفاده نموده و هر مقدار مرغ موجود در بازار را خریداری و محدودیتی قائل نگردد. همچنین مقرر شد اتحادیه مرغداران و سایر تشکل ها با توجه به پتانسیل بالای تولید استان نسبت به خروج مرغ زنده و فروش آن به سایر استان های مجاور تمهیدات لازم را اتخاذ نموده و نسبت به تشکیل سامانه نظام تولید گوشت در کشور با هماهنگی تشکل ها؛ به ویژه اتحادیه مرغداران استان اقدام نمایند.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com