بلاتکلیفی دامداران و کارخانه‌ها برای یارانه شیر در سال ۹۳

بلاتکلیفی دامداران و کارخانه‌ها برای یارانه شیر در سال ۹۳
دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به عدم تصمیم و مصوبه‌جدید هیئت وزیران برای یارانه شیرخام در سال۹۳ گفت: تا زمان ابلاغ مصوبه جایگزین مصوبه قبلی در سال۹۲ قیمت‌ها تغییر نخواهد کرد.
در اواخر سال 92 دولت با توجه به اعتراضاتی که دامداران برای قیمت شیر خام داشتند، اعتبار 300 میلیارد تومانی را مصوب کرد تا بر اساس آن قیمت شیر خام به 1300 تومان افزایش پیدا کند اما این اعتبار تا پایان سال 92 بوده و تصمیمی برای سال 93 اتخاذ نشده بود.
رضا باکری در مورد تصمیم دولت برای یارانه شیر در سال 93 اظهار داشت: با توجه به  پیگیری‌هایی که در روز گذشته از وزارت صنعت و جهاد انجام دادم،‌اعلام کردند که تا این لحظه هیچ مصوبه‌ای از هیئت وزیران در مورد اعتبار و یارانه شیر برای سال 93 به دست آنها نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه دامداران برای سال جاری نیز به یارانه نیاز دارند، گفت: با توجه به اینکه هنوز تصمیمی برای سال 93 اتخاذ نشده،‌در بلاتکلیفی به سر می بریم ولی هنور قیمت‌ها تغییر نکرده و تاابلاغ مصوبه جدید و جایگزین مصوبه قبلی تغییری در قیمت‌ها رخ نخواهد داد.
دبیر انجمن صنایع لبنی در مورد جلسه با دولت برای تأمین اقلام سبد کالا در سال93 نیز خاطر نشان کرد:‌هنوز در مورد کالاهای سبد کالا و تأمین آن صحبتی نشده و حداقل در انجمن صنایع لبنی جلسه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com