آینده واحدهای تولید مرغ ناامید کننده است

آینده واحدهای تولید مرغ ناامید کننده است
‌یک تولیدکننده مرغ با اشاره به بی برنامگی‌ها در صنعت تولید مرغ، آینده واحدهای مرغداری را ناامید کننده دانست.
علی پیری عرضه بیش از حد مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام به دلیل در حال اتمام بودن تاریخ انقضای مرغ های خریداری شده توسط این شرکت را یکی از اصلی‌ترین علل کاهش شدید قیمت مرغ در بازار دانست و افزود: ارزانی قیمت مرغ مشکلات زیادی را پیش روی تولیدکننده‌ها قرار می‌دهد.
وی واردات مرغ را یکی دیگر از دلایل کاهش شدید قیمت مرغ عنوان کرد و با اشاره به نوسانات شدید قیمت مرغ در بازار، گفت: این مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان مرغ به وجود آورد و بسیاری از آن‌ها را ورشکست کرده‌ یا در آستانه ورشکستگی قرار دهد.
این تولید کننده مرغ با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شاید به جرات بتوان گفت که تولیدکنندگان به میزان 10 درصد ظرفیت تولید خود در سال‌های قبل هم جوجه ریزی نمی‌کنند، افزود: این مسئله می‌تواند صنعت تولید مرغ کشور را با مشکل مواجه کند.
پیری با بیان اینکه بی برنامگی در صنعت تولید مرغ ‌آینده این صنعت را ناامید کننده کرده است، گفت: در حوزه تولید مرغ به جایی رسیده بودیم که اواخر سال قبل مرغ صادر می‌کردیم و این در حالی است دولت در این شرایط اقدامات به واردات کرده است.
پیری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ برای تولید کنندگان بین 4000 تا 4300 تومان است، گفت: این در حالیست که میانگین قیمت مرغ در هفته گذشته به 3200 تومان هم رسید.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    تكيه بر جاى بزرگان نتوان كرد به كزاف مگر اسباب بزرگى همه اماده كنى متاسفانه وقتى رابطه جاى ضابطه را بگيرد و شخص ديپلمه مدير ليسانه شود اوضاع روز به روز بدتر هم خواهد شد و اما دوباره قيمت مرغ رو به كاهش است سردخانه ها پر است و مازاد توليد هم ادامه دارد عده اى ورشكسته وتعدادى در راه ورشكستگى و اما هنوز هم درس عبرتى برأى مرغدار نشده به دنبال جوجه ريزى و اميد به اينده ولى بدانيد كه هيچكس كارى برايتان نمى كند مگر اتحاد خودتان

    پاسخ...
  •  

    shahram گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    دیگه به نهادهای دولتی اعتمادی نیست... ما تو شهر و استان خودمون میخوایم یه اتحادیه آزاد ومستقل راه بندازیم... یه جورایی زنجیره رو تکمیل میکنیم از تولید تا مصرف بازار.... اون وقت نشون میدیم که تنطیم بازار یعنی چی... هم دان داریم هم کشتارگاه.....

    پاسخ...
  •  

    مریم پ گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    سلام من از یک منبع موثق شنیدم که طی جلساتی که دولت گذاشته بودند بنا بر این شده که مرغداریها جمع شود وما مرغ وارد کنیم به دلیل اینکه مصرف اب بالایی دارن وسلام

    پاسخ...
  •  

    محمد رضا خدائی گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    در شرایط فعلی که بحران در این صنعت اپیدمی شده است باید از تمامی نخبگان علمی واقصاددانان این صنعت دعوت به همکاری بکنید وروسای اتحادیه ها مطالب خود راازطریق صدا وسیما به گوش دولتمردان برسانند در برنامه های مناظره شرکت بکنند وجواب این گند کاریهای خود ودوستان را بدهندنه اینکه با نامه نگاری به چند اداره ودر گیری با موارد بروکراسی وقت تلف بکنند مرغداری دستگاه مکانیکی نیست که کلید OFFزده شود که بعد از مدتی ON شود.منطقی وعقلائی بیاندیشیدکه تولید کننده سرمایه است نه ویروس یا زاید که باعث حذف آن می شویم.

    پاسخ...
  •  

    گل اتش گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    سلام دوستان خواهش میکنم برای شنیده شدن مشکلاتمون نظراتتون رو بذارید به امید گذار از روزهای بدون مسولین بی درد.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    گل اتش گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    سلام بس حمایت از تولید ملی کشک بود بول بیت المال که ما تبدیل به سنگ و سیمان کردیم کشک بود "عج..........ب

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    هیچکس گفت : ۹۳/۰۹/۰۶

    خانم مریم پ این منبع موثق شما خانمهای همسایه یا فامیل هستند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com