عرضه مرغ دولتی برای شکستن قیمت‌ گوشت مرغ در بازار

عرضه مرغ دولتی برای شکستن قیمت‌ گوشت مرغ در بازار
عرضه مرغ منجمد و توزیع ذرت به قیمت دولتی در بورس کالا در دستور کار وزارت جهادکشاورزی برای مقابله با افزایش قیمت گوشت مرغ به بیش از ۸۰۰۰ تومان قرار گرفت.
در شرایطی که قیمت گوشت مرغ در بازار به کیلویی ۸۰۰۰ تومان رسیده و مرغداران عامل این گرانی را افزایش قیمت ذرت(خوراک مرغ) و جوجه یکروزه اعلام کرده‌اند، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام روز گذشته از عرضه ذرت با قیمت دولتی در بورس کالا و همچنین عرضه مرغ منجمد به قیمت دولتی در بورس کالا و میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت:از دیروز ذرت به قیمت کیلویی ۸۵۰ تومان با کیفیت بالا در بورس کالا عرضه شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته درصددیم تا روزانه ۱۰ هزار تن از این محصول را در بورس کالا عرضه کنیم و تا پایان شهریور‌ماه میزان عرضه آن را به 2میلیون تن در بازار برسانیم. علیرضا ولی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا‌کنون بیش از ۱۰۰هزار تن گوشت مرغ منجمد در مناسبت‌های مختلف عرضه شده است، افزود: در شرایط کنونی درصددیم تا ۴۰ هزار تن گوشت مرغ منجمد که به روش کاملا بهداشتی و با نظارت سازمان دامپزشکی تولید شده است را در بورس کالا و میادین میوه و تره‌بار عرضه کنیم.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۵/۰۵/۰۴

    آقای ولی کجا بودی موقعی که مرغدارا یکی یکی داشتن ور شکست میشدن اینطوری به تکاپو بیفتی!!سه ساله آب خوش از گلوی مرغدار پایین نرفته!بدهی بانکی با سودهای هنگفت!!ضرر پشت ضرر!انشاا... تاوان همه بی کفایتی هاتون رو پس بدین که همه مرغدارا رو بدبخت کردین...

    پاسخ...
  •  

    رضا مهدوی گفت : ۹۵/۰۵/۰۴

    به جای توزیع مرغ دولتی ذرت دولتی توزیع کنید قیمتها خودبخود درست میشود ذرت کیلوئی بالای 1000 تومان قابل قبول نیست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com