عملکرد صنعت طیور در سال 2016 میلادی و انتظارات برای سال 2017

عملکرد صنعت طیور در سال 2016 میلادی و انتظارات برای سال 2017
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: نخستین محموله صادرات مرغ زنجان به عراق ارسال شد.
حسین بابایی اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان، نخستین محموله صادرات مرغ با برند درخواستی عراق مرداد ماه سال‌جاری از مرز شلمچه وارد کشور عراق شد.
وی یادآور شد: طی رایزنی‌های انجام شده و حضور چند گروه تجاری عراقی در سال گذشته، زمینه صادرات بین زنجان و عراق فراهم شده است.
این مسئول با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف در زمینه صادرات محصولات مازاد کشاورزی و دیگر اقلام به عراق خاطرنشان کرد: نخستین محموله مرغ به کشور عراق صادر شد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه با درخواست تجار عراقی مرغ مازاد به این کشور همسایه صادر خواهد شد، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
بابایی با اشاره به ساماندهی و صادرات مازاد محصولات کشاورزی در شهرستان زنجان گفت: صادرات این محصولات از اهداف اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان است.
وی بر ضرورت همکاری اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در این زمینه با اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان تاکید کرد.
این مسئول از همه شرکت‌های تعاونی خواست با عضویت در اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان در ساماندهی محصولات کشاورزی این اتحادیه را که متعلق به همه شرکت‌های تعاونی است، یاری کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com