۲ انتصاب در وزارت جهاد کشاورزی

۲ انتصاب در وزارت جهاد کشاورزی
با حکم وزیر جهاد کشاورزی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی و نیز سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شدند.
به گزارش وزارت جهاد کشاورزی با حکم محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
طی حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: مقتضی است با بهره گیری از مشارکت و همکاری تمامی واحدهای ستادی و استانی، ضمن برگزاری جلسات ستاد در وزارتخانه، ترتیبی اتخاذ کنید تا دستاوردهای بخش کشاورزی در اولین سال استقرار دولت تدبیر و امید به نحو شایسته به استحضار مردم شریف ایران برسد.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد
در حکم دیگری از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، کوروش کشاورز محمدیان به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد.

 
کلمات کلیدی انتصاب منصوب
نظرات شما
  •  

    مرغدار ورشکسته گفت : ۹۳/۰۵/۱۰

    ای کاش یه نفر هم استخدام می شد تا به درد مرغدار ها برسد . اینقدر مرغ را زیر قیمت فروختیم که ....
    به قول یه ضرب امثل که میگه //حوضی که اب نداره قورباغه لازم نداره//یه مشت تولید کننده بدبخت اینقدر .مدیر و ریس و سر پرست و ....لازم ندارن .مرغ و جوجه و تخم مرغ ضرر میکنن واقعا باید به حال این نحوه کار گریست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com