انتقاد یک عضو کمیسیون کشاورزی از واردات بدون منطق مرغ برزیلی

انتقاد یک عضو کمیسیون کشاورزی از واردات بدون منطق مرغ برزیلی
عبدالله سامری درباره عملکرد دو ساله دولت در حوزه کشاورزی اظهار کرد: اگر معیار را سند چشم‌انداز 20 ساله در این زمینه قرار دهیم فعالیت چندان قوی در زمینه کشاورزی از سوی دولت و وزارت جهاد کشاورزی شاهد نبوده‌ایم.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشاورزان مشکلات بسیاری دارند، افزود: کشاورزان زحمات بسیاری برای تولید محصول می‌کشند اما شاهد حمایت از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیستیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه کشاورزی و توسعه کارها و زیرساخت‌های کشاورزی تصریح کرد: معظم‌له تأکیدات بسیاری را در زمینه کشاورزی به عنوان یک اصل در اقتصاد مقاومتی دارند که باید سمت و سوی جهادی بگیرد.
وی با انتقاد از اینکه وزارت جهاد کشاورزی جوابگوی کشاورزان سراسر کشور در زمینه حمایت از تولید نیست، بیان کرد: گاهی شاهد هستیم که محصولی که در داخل موجود است و تولید می‌شود از سوی دولت نیز وارد می‌شود که آخرین نمونه آن واردات مرغ برزیلی بود در حالی که مرغ فراوان در داخل وجود داشت.
وی نمره قابل قبولی را به وزارت کشاورزی نداد و گفت: وزارت کشاورزی و دولت در این زمینه ضعیف عمل کرده‌اند و حتی طرح 350 هزار هکتار مصوبه سال 1376 هنوز به طور قابل قبول در کشور اجرایی نشده است.
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۰۶/۰۷

    لطفا بفرماییداین مرغ های برزیلی کی وارد شده اند؟ اگر در طول این یکسال گذشته وارد شده اند در حالی که مرغدارها بخاطر افزایش تولید و کمی تقاضا با ضررهای نابود کننده مواجه بوده انذ، باشد، باید گفت با کمال تاسف این کار از انسان های عاقل با شرف ساخته نیست، کار مافیای ثروت و خیانت است که به دنبال پرکردن جیب هایشان هستند حتی با فروش تمام ایران و ملت آن

    پاسخ...
  •  

    بهروز شيرازي گفت : ۹۴/۰۶/۰۷

    عضو محترم كميسيون كشاورزي آمدي جانم به قربانت حالا چرا ؟ حالكه رمق آخر صنعت هست مي آيد اين حرفها روميزنيد؟الان هم كه يك هفته تازه قيمت خوب شده بعضي ها از بچه هاي بالا ميگويند بايد مرغ وارد كرد .آقاجون اگه مرغدار در طول سال يكي دوماه هم به قيمت نفروشه كه بايد جمعش كنه اگه شما اين رو ميخواهيد كه هيمن كار روبكنيد جواب ميده

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com