انتقاد از عرضه ی غیرمنطقی و گران گوشت قرمز کرمانشاه

انتقاد از عرضه ی غیرمنطقی و گران گوشت قرمز کرمانشاه
معاون برنامه ریزی استانداری با انتقاد از وضعیت عرضه گوشت در کرمانشاه اظهار داشت: این گرانی های غیر منطقی را قبول نداریم و باید هرچه سریع تر مساله گرانی گوشت قرمز در شهر کرمانشاه مرتفع شود.
معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در سومین نشست طرح ضیافت (تنظیم بازار) استان کرمانشاه گفت: چندگانگی قیمت ها در بازار کرمانشاه توجیهی ندارد و باید به طور جدی با آن برخورد شود.
علی اصغر میرزایی با تاکید بر اینکه در رابطه با معیشت مردم با کسی شوخی نداریم و کوتاه نمی آییم؛ اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضایی اجازه به سودجویان نخواهیم داد تا به این رویه ادامه دهند.
وی افزود: همه ما در مقابل معیشت و اقتصاد مردم مسوولیت داریم و باید بطور جدی خواستار پاسخگویی تولیدکنندگان و عوامل توزیع کالاها در این رابطه باشیم.
میرزایی از اصناف، تولید و توزیع کنندگان خواست تا ظرف دو هفته آینده برای ساماندهی با این وضع، برنامه ریزی کنند.
در این جلسه گزارشی مقایسه ای سنجش نرخ گوشت قرمز کرمانشاه با دو استان لرستان و فارس ارایه شد که در اغلب موارد گوشت قرمز عرضه شده در قصابی های کرمانشاه گران تر از استان های یاد شده بود.
در این جلسه همچنین شرکت پشتیبانی دام اعلام آمادگی کرد تا چنانچه فضایی در اختیارشان قرار گیرد آمادگی عرضه کشتار روز دام براساس موازین بهداشتی و زیرنظر دامپزشکی با نرخی به مراتب کمتر از نرخ قصابی های شهر عرضه کنند.
گفتنی است مقرر شد شهرداری در میدان تره بار شهر چند غرفه در اختیار عرضه کنندگان گوشت دام قرار دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com