آنقدر مرغ به بازار تزریق می کنیم تا قیمت ها شکسته شود

آنقدر مرغ به بازار تزریق می کنیم تا قیمت ها شکسته شود
معاون امور بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت :هیچ مشکلی در تولید و عرضه گوشت مرغ به بازار وجود ندارد و آنقدر مرغ به بازار تزریق می کنیم تا قیمت ها شکشسته شود.
مهندس حسین صفرپور روز دوشنبه افزود : هم اینک همه واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل برای دوره بعدی یعنی ایام نوروز جوجه ریزی کرده اند و هیچ ظرفیت خالی نداریم ضمن آنکه اغلب واحدهای ما مرغ آماده کشتار زیادی دارند و مشکلی در تامین گوشت مورد نیاز نیست.
وی اظهار داشت : به منظور شکسته شدن قیمت ها و جو روانی موجود برنامه ریزی شده در کنار گوشت مرغ گرم ، مرغ منجمد هم روزانه به میزان 500 تن وارد بازار شود.
وی ادامه داد : با بیان اینکه میزان مصرف گوشت مرغ در سطح استان طی ایام پیک مسافری و شلوغ روزانه حدود 400 تن است که با توجه به ذخیره بسیار خوب مرغ در استان برنامه ریزی شده تا 500 تن و حتی در صورت تقاضا ، بیش از آن وارد بازار شود.
وی افزود : علاوه بر آن روزانه 300 تا 400 تن مرغ گرم هم کشتار وارد بازار می شود و تلاش بر آن است که قیمت ها کاهش یافته و به نرخ های دو هفته قبل برگردد.
صفرپور گفت : طی یکی ، دو روز آینده بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آنقدر مرغ وارد بازار می کنیم تا به قیمت های برنامه ریزی شده برسیم.
به گفته وی ، برای ایام نوروز هم هیچ مشکلی در استان وجود دارد و ذخیره گوشت مرغ منجمد هم در شرایط بسیار خوبی است ضمن آنکه تولید هم وضعیت مطلوبی دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com