امسال حدود 2 میلیون تن گوشت مرغ تولید می شود

امسال حدود 2 میلیون تن گوشت مرغ تولید می شود
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ کشور گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی امسال حدود 2 میلیون تن گوشت مرغ تولید خواهد شد.
سعید یوسفی با اشاره به اینکه تا پیش از این سالانه حدود یک میلیون و 400 هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید می شود درباره برنامه تنظیم بازار گوشت مرغ در کشور افزود: هم اکنون شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تنظیم بازار و تثبیت قیمت ها مازاد تولید را به میزان روزانه حدود 800 تن گوشت مرغ از مرغداری ها خریداری و ذخیره سازی می کند.
وی گفت: براساس دستور معاون اجرایی رئیس جمهور قیمت گوشت مرغ تا تیرماه تثبیت شده است و شرکت پشتیبانی امور دام نیز گوشت مرغ را کیلویی 6500 تومان خریداری می کند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گوشت مرغ افزود: شرکت پشتیبانی امور دام به ازای خرید گوشت مرغ نهاده های مورد نیاز را در اختیار مرغداران قرار می دهد.
یوسفی صادرات مازاد تولید را بهترین راهکار تنظیم بازار دانست و از مسئولان خواست شرایط آسان تری برای صادرات فراهم کنند.
وی میزان صادرات گوشت مرغ را در حدود هزار تن اعلام کرد و گفت: صنعت مرغداری کشور آمادگی صادرات 100 تا 400 هزار تن گوشت مرغ را به کشورهای همجوار دارد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گوشت مرغ کشور با بیان اینکه کشورهای همجوار سالانه 2 میلیون تن مرغ از برزیل و ترکیه وارد می کنند ، افزود: بازار وسیعی در اختیار ما قرار دارد و با حمایت های قانونی و تشویقی دولت دسترسی به این بازار برای تولیدکنندگان امکان پذیر است.
 
( ITPNews : جا داره از همه مصرف کنندگان عزیز که باعث ایجاد نیاز و تولید این محصول ارزشمند اما ارزان قیمت توسط مرغداران ایرانی می شود تشکر و قدردانی بشه، در ضمن نگران نباشید، مرغداران ترکیه ای و برزیلی همچنان در کنار مسئولین هستند تا در صورت صدور دستور واردات که به حمد خدا همواره شاهد صدور آن هستیم، محصولات خود را وارد بازار ایران کنند- این تولید حاصل شود، لیکن به خون جگر شود )
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com