امکان جذب 2000 تن گوشت مرغ منجمد در سطح استان البرز فرآهم شده است

امکان جذب 2000 تن گوشت مرغ منجمد در سطح استان البرز فرآهم شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اجرای طرح توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب 5050 تومانی در استان البرز گفت: امکان جذب بالغ بر 2000 تن گوشت مرغ منجمد در در سطح استان البرز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز فرآهم آمده که 300 تن از آن تا کنون میان همشریان توزیع گردیده شده است.
محمدرضا مس فروش با اشاره به تامین و ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ در سطح استان اظهار داشت: این اقدام طبق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته و در راستای ثبات قیمت این کالا صورت پذیرفته و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان البرزی نیز قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بازار های 19 گانه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج و 15 فروشگاه زنجیره ای رفاه در سطح استان، فروشگاه های بزرگ کوروش، امیران، پروما و تعاونی های مصرف ادارات و همچنین تعاونی های مصرف کارخانجات، سازمان و نهادهای انتظامی و نظامی؛ به عنوان مراکز عرضه این کالا معرفی گردیده اند و آن را در اختیار شهروندان البرزی قرار خواهند داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نظارت و بازرسی گسترده و موثر را از دیگر رئوس برنامه های سازمان متبوع خود اعلام و در همین راستا تاکید کرد: سال جاری برای کنترل بازار بیشترین انرژی خود را به کار خواهیم بست تا شهروندان البرزی با کمترین میزان نوسان در سطح بازار مواجه شوند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com