آمار صادرات تخم مرغ مشخص است

آمار صادرات تخم مرغ مشخص است
چند روز پیش در فکس نامه ( دقیقا 22 / 05 / 93 ) در فکس نامه مطلبی رو نوشتیم که آقای اصغری-مدیرعامل اتحادیه تخمگذار میهن-در آن فرموده بودند که آمار صادرات تخم مرغ مشخص نیست که صد البته این موضوع و این اعتراف اصلا و به هیچ دلیلی در شان این اتحادیه نمی باشد و این سئوال پیش می آید که یک اتحادیه مرکزی با سوابق کاری زیاد، آیاتا امروز برای ساماندهی این بخش از صنعت هیچ اقدامی ننموده است؟ اگر پاسخ منفی است و مدیران این اتحادیه ادعا دارند که قدم ها و تصمیمات درستی برداشته اند، حال این پرسش پیش می آید که بدون داشتن اطلاعات چگونه این کار را کرده اند ؟
در خصوص عدم اطلاعات دقیق از آمار صادرات تخم مرغ با آقای دکتر طلاکش-دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار ایران- صحبت کردیم و ایشان بر خلاف مدیر اتحادیه میهن اعلام کرد: آمار صادرات تخم مرغ ایران به صورت لحظه ای و در کمترین زمان در اختیار این کانون قرار دارد که همواره در حال اشاعه و توزیع خبری آن هستیم و اخذ این اطلاعات بسیار سهیل و آسان است و ذاتا بدون داشتن این اطلاعات چگونه باید برای این صنعت برنامه ریزی کرد و از حق و حقوق تولیدکنندگان دفاع نمود.
وی اعلام داشت بر اساس سیستم نرم افزار جامع آماری این کانون که اطلاعات محموله های صادر شده از کشور را به روز اخذ، جمع آوری و تحلیل می نماید وضعیت آماری صادرات مرتبا آنالیز و به صورت روزانه برای اعضا و مسئولین ارسال و آمار آن به صورت ماهانه در اختیار سازمان های دولتی  قرار می گیرد.
وی یادآور شد چند زمانی است که متاسفانه بعضی از همکاران و مدیران، با مصاحبه های اشتباه و ارائه اطلاعات ناصحیح، نگاه های منفی را در بین فعالین این بخش ایجاد نموده اند که این مسئله باید شفاف سازی و رفع ایراد گردد.
با توجه به آمار دقیق و اطلاعات ریز و کاملی که  دکتر طلاکش به صورت مکتوب در اختیار این موسسه قرار داد، به صورت کلی اتحادیه میهن را برای ارائه آمارهای آتی مطلع می نماید که در فروردین ماه 475 / 630 / 1 کیلوگرم، در اردیبهشت ماه 262 / 766 / 3 کیلوگرم، در خرداد ماه 269 / 698 / 4 کیلوگرم و در تیر ماه سال 1393 به میزان 430 / 604 / 3 کیلوگرم تخم مرغ خوراکی از مرزهای ایران به مقصد های کاملا مشخص، خارج شده اند. یادآور می شود اطلاعات شماره ماشین، شرکت صادرکننده، کشور مقصد، استان صادر کننده و ... در موسسه موجود است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com