آمادگی برزیل برای همکاری با ایران در زمینه بهداشت دام

آمادگی برزیل برای همکاری با ایران در زمینه بهداشت دام
سفیر جمهوری فدرال برزیل در تهران از اعلام آمادگی این کشور برای انعقاد موافقت‌نامه همکاری با سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری موج، ساپنتا گوایرازابال موراتو در دیدار با مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روابط دو کشور را رو به رشد عنوان کرد و افزود: وزیر کشاورزی برزیل تمایل دارد که ارتباطات دو کشور در زمینه کشاورزی بیش از گذشته توسعه پیدا کند.
وی با اشاره به مذاکرات فی مابین رئیس سرویس بهداشت دام برزیل با رئیس سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران که در خرداد سال جاری و در حاشیه هشتاد و سومین اجلاس سالانه سازمان جهانی بهداشت دام در پاریس انجام شد، گفت: دو طرف در آن نشست نسبت به انعقاد موافقت نامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی اعلام آمادگی کردند و مقرر شد سفیر برزیل نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.
سفیر برزیل در تهران، هدف از انعقاد موافقت نامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی میان دو کشور را همکاری دو جانبه به منظور کنترل، پیشگیری و ارتقاء نظام مراقبتی و نظارتی بیماری‌های دامی و نیز تسهیل در امر تجارت فرآورده‌های خام دامی و نهاده‌ها و خوراک دام و طیور ذکر کرد. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com