اختصاص 15 هزار تن خوراک دام و طیور به دامداری‌ها و مرغداری‌های جویبار

اختصاص 15 هزار تن خوراک دام و طیور به دامداری‌ها و مرغداری‌های جویبار
مدیر جهاد کشاورزی جویبار از اختصاص و توزیع بیش از 15 هزار تن خوراک دام و طیور از سوی شرکت‌های تعاونی دامداران و مرغداران بین فعالان این عرصه در سال 93 خبر داد.
سلمان حاتمی‌نژاد در گفت‌وگو با  فارس ، گفت: تأمین علوفه دامی و افزایش محصولات لبنی و پروتئینی یکی از راهبردهای اساسی در تأمین امنیت غذایی جهاد کشاورزی این شهرستان است.
وی افزود: طبق ضوابط و دستورالعمل سازمان جهاد کشاورزی مازندران، در سال‌ گذشته به میزان 15 هزار و 239 تن خوراک دام و طیور از سوی شرکت‌های تعاونی دامداران و مرغداران در اختیار فعالان این عرصه قرار داده شده است.
مدیر جهاد کشاورزی جویبار با اشاره به اینکه تولیدات مواد پروتئینی و لبنی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد، اظهار کرد: با تلاش در عرصه کشاورزی و دامداری و تولید محصولاتی با هدف رضایت و رفاه اقتصادی، در سال گذشته از سه مرکز جمع‌آوری شیر در جویبار، یک‌هزار و 500 تن شیر خام جمع‌آوری و به کارخانجات صنایع تبدیلی و مواد لبنی منطقه تحویل شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب و تولید فرآورده‌های لبنی بیشتر، نیاز به رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات لازم از سوی دولت و از طرفی توجه بیشتر به وضعیت دامداری‌ها و مرغداری‌ها از سوی مرغداران و دامداران است.
حاتمی‌نژاد در پایان گفت: دامداران و مرغداران باید از علم روز در حوزه کاری خود بهره‌مند شده و راه‌هایی که به افزایش بهره‌وری و هزینه‌کرد کمتر می‌انجامد، آشنا شوند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com